Gå til innhold

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tro meg det er værre å ha en 60lvl og planer om å ta et par instancer enn å ikke å register :p du veit jo ikke helt hva du går glipp av ennå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Njaa... Husker når jeg kom hjem med spillet for første gang. Hadde alt vært nede da... Etter å ha ventet flere uker på at skolen skulle ta slutt og ferien begynne, brukt flere timer på å kikke gjennom filmer og forestilt meg hvor fantastisk det kom til å bli. Helt innstillt på å bruke hele kvelden på å spille noe man tror kommer til å bli helt fantastisk. Er ganske nervepirrende det og. Det er akkurat at han ikke vet hva han går glipp av som er så fælt ;)

Edit: Svarer på Dr3as her (kaiern var litt raskere enn meg).

Endret av Scarface^
Skrevet

Har spillt Anarchy Online siden 2002 med en jevne mellomrom, nesten aldri har serverene vert nede så lenge downtimen ikke var scheduelet i det spilelt. Dårlig av Blizzard.

Men på en annen side har Blizzard *litt* flere servere å passe på. Funcom har bare 3.

Skrevet

Nå er det like før det klikker i hodet mitt, får lyst til å ringe hver og en som jobber i Bilzzard!

Hva skal jeg gjøre nå? Spille "CS", eller kanskje skrive videre på nynorskstilen.. neppe! Da blir det WC3!

Skrevet
Nå er det like før det klikker i hodet mitt, får lyst til å ringe hver og en som jobber i Bilzzard!

Hva skal jeg gjøre nå? Spille "CS", eller kanskje skrive videre på nynorskstilen.. neppe! Da blir det WC3!

Spiller vanligvis en et par runder TFC når WoW-serverne er nede jeg, får ut litt aggresjon, og i tillegg bringer det tilbake minner om da jeg begynte å spille online spill :) *mimre mimre*

Skrevet
Å fy flate baller! Jeg blir så sint jeg...

Dunemaul har faen meg vært nere i tre dager! JEG KOMMER IKKE INN!

*tilt*

Hva er TFC btw?

Team Fortess Classic - MOD til Half Life :)

Skrevet

Elendige pisspatch!

Nå hopper WoW utav med engang jeg kommer inni serveren, og jeg har brukt 3-4 timer på å få tak i den øksa for å eie i level 21-30 BG - Som ikke eksisterer lenger!

Faen ta deg Blizzard!

:realmad:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...