Gå til innhold

Server-eller-patch-relatert-jamring-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Men selvsagt er både Frostwhisper, og Vashj (starta nettopp en UD Mage der), nede.

 

For å quote Aeus på WoW-forumet:

Investigations into the technical issues affecting one of our data centers these last days revealed a load balancing issue in our provider’s network. They have made the necessary corrections on their side, but these changes mean we also need to make some modifications on our end. We will thus have an additional maintenance period for this data center today starting at 16:15 CEST. The maintenance should last no longer than four hours and we will do our best to have the realms available again as soon as possible. We apologise for the inconvenience and thank you for your understanding.

 

The following English realms are affected: Balnazzar, Bloodfeather, Darksorrow, Defias Brotherhood, Frostwhisper, Genjuros, Haumarush, Hellscream, Kor'gall, Laughing Skull, Lightning's Blade, Magtheridon, Neptulon, Nordrassil, Ragnaros, Sylvanas, The Maelstrom, The Venture Co., Twisting Nether, Vashj.

 

The realm lists for French and German

French: Conseil des Ombres, Drek'Thar, Khaz Modan, Les Sentinelles, Rashgarroth, Throk'Feroth, Varimathras

 

German: Aman'Thul, Anub'arak, Das Syndikat, Der Rat von Dalaran, Dun Morogh, Krag'jin, Kult der Verdammten, Nera'thor, Onyxia, Sen'jin, Terrodar, Wrathbringer

 

edit: leif

edit2: nå ble det fucka, *rette på* OT: Hva er kakao på engelsk?

Endret av Datasmurf
Skrevet

Der ja en haug av realms nede for maintainance :thumbdown:

Men etter infoen så skal dette være reperasjon av nettet og laggen :w00t:

så en får se hva tiden bringer :ermm:

Skrevet (endret)
Spiller på tre servere... Hvorfor må ALLTID de være nede??!?!?!?1+1+111oneone??11eleven?

5029983[/snapback]

 

Fordi alle føler det slik, at alltid "deres" realms er nede :(

 

Når jeg prøver å komme meg inn på account management får jeg denne error messagen:

type Exception report

 

message

 

description The server encountered an internal error () that prevented it from fulfilling this request.

 

exception

 

org.springframework.jdbc.UncategorizedSQLException: (executing CallableStatementCallback [CallableStatementCreatorFactory.CallableStatementCreatorImpl: sql=[{? = call auth.eu_manage.getMaintenanceFlagAM()}]: params=[{}]]): encountered SQLException [ORA-04031: unable to allocate 8204 bytes of shared memory ("large pool","unknown object","koh-kghu sessi","static frame of inst")

]; nested exception is java.sql.SQLException: ORA-04031: unable to allocate 8204 bytes of shared memory ("large pool","unknown object","koh-kghu sessi","static frame of inst")

 

org.springframework.jdbc.support.SQLStateSQLExceptionTranslator.translate(SQLStateSQLExceptionTranslator.java:94)

org.springframework.jdbc.support.SQLErrorCodeSQLExceptionTranslator.translate(SQLErrorCodeSQLExceptionTranslator.java:281)

org.springframework.jdbc.core.JdbcTemplate.execute(JdbcTemplate.java:636)

org.springframework.jdbc.core.JdbcTemplate.call(JdbcTemplate.java:653)

org.springframework.jdbc.object.StoredProcedure.execute(StoredProcedure.java:100)

com.blizzard.account.db.procedures.AccDBIStoredProcedure.safeExecute(AccDBIStoredProcedure.java:33)

com.blizzard.account.db.procedures.billing.eu.BillEUGetMaintenanceFlagAMF.execute(BillEUGetMaintenanceFlagAMF.java:48)

com.blizzard.account.db.BillingEUManager.getMaintenanceFlagAM(BillingEUManager.java:817)

com.blizzard.wow.web.accountManagement.action.Maintenance.doFilter(Maintenance.java:31)

org.springframework.web.filter.CharacterEncodingFilter.doFilterInternal(CharacterEncodingFilter.java:73)

org.springframework.web.filter.OncePerRequestFilter.doFilter(OncePerRequestFilter.java:73)

 

note The full stack trace of the root cause is available in the Apache Tomcat/5.0.27 logs.

 

Edit:

 

Yea, nå kom jeg iallefall til innloggingscreen, men......

 

HTTP Status 404 - /WEB-INF/jsptooManyConnectionError.jsp

Endret av dQggl
Skrevet (endret)

Grr, jævla festlig.

 

Først: ingen "du har så og så lang tid igjen å spille"-advarsel.

Så: tomt for gamecards i hele Bergen.

Så: sette inn penger på konto og bruke fruens Visa-kort.

Så: drit-treige servere = venting i flere minutter = trykking på submit-knappen mer enn én gang = du har prøvd å legge inn visanummeret for mange ganger.

Så: bruker webform for å kontakte billing-avdelingen, og får følgende:

 

type Exception report

 

message

 

description The server encountered an internal error () that prevented it from fulfilling this request.

 

Grrrrr!

 

Edit: ooog, når jeg ringer til billing, får jeg beskjed om at "lines are congested and we will not be accepting more people in the queue".

Endret av psilocybe
Skrevet

er irriterene, skulle kjøpe det i stad men dem sa bare at dem var tomme, levrandøren fikk inn i dag å regner med å få det i morgen eller mandagen... jeg skal iallefall sjekke når jeg drar til oslo i morgen

Skrevet

Herre! Samme problemet i dag som alltid. Ser ikke ut som vedlikeholdet på den nye serverparken til Blizzard har hjulpet noe! TechSupport har forresten sluttet å svare i forumet også. Irriterende å ha characters på der. BAH!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...