Gå til innhold

Kjære Komplett.no! Weekendtilbud-ønske.. :)


Anbefalte innlegg

Kjære Komplett.no!

Tenkte jeg bare skulle meddele at jeg denne helgen veldig gjerne kunne tenke meg et godt tilbud på Saitek X52 Digital Joystick & Throttle. Tror dette er av interesse for flere, spesielt flight-sim fans... :yes:

 

Nå ser jeg ikke bort ifra at det er for sent for denne helgs tilbud, men jeg ville i alle tilfeller få ytret mitt ønske.. ;)

 

Hvis dette går i orden på en eller annen måte, på forhånd takk! :thumbup:

Hvis ikke, går vel livet videre som vanlig... ;)

 

Mvh

Ivrig gamer :D

 

Edit:

Ser nå at innlegget minner veldig om mitt brev til Julenissen sist desember... Det ble da ikke noe joystick, men jeg har fortsatt troen, både på Julenissen og Komplett.no...! ;)

Endret av Cantus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regnet med at den kom..

Skulle kanskje skrevet det, men regnet med at det skulle komme flere ønsker her.. Og Komplett.no pleier å følge med litt her på forumet... ;)

 

Det er sikkert ikke bare meg som ofte venter til helga for å se hva som er på tilbud, før man legger inn bestillingen.. Hvis det da er noe spesielt man er på utkikk etter..

Endret av Cantus
Lenke til kommentar
jeg skulle ønske komplett tok inn Logitech Ultra X Flat Tastatur og MIST 500W strømforsyning.. på den måten kunne jeg kjøpt hele pc'n min derfra og spart masse porto! :)

 

ellers så hadde et ukestilbud på Eizo L550K Sort, vært knall! :whistle:

Altså -mist er microplex sitt eget mereke så at komplett får inn den psu'en er vel heller lite trolig...

Lenke til kommentar

Altså -mist er microplex sitt eget mereke så at komplett får inn den psu'en er vel heller lite trolig...

okei, det visste jeg ikke? hm, pussige greier, kanskje ikke så rart den ikke selges andre plasser da. :p

 

hvem produserer denne psu'n da?

 

 

jaja, visst de kunne ta inn logitech tastaturet så hadde jeg bare trengt å bestille fra to butikker istedet for tre! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...