Gå til innhold

Telefonen skrur på høytaleren når jeg tar den.


Anbefalte innlegg

Jeg fikk en Nokia 6230 i dag, og er meget fornøyd. Eneste jeg syntes er veldig dumt, er at høytaleren på mobilen skrur seg på når jeg tar telefonen. Må da "velge" høyttaler funksjon, og deretter "telefon" funksjon for å få lyden tilbake i telefonen og ikke høytalleren. Er dette noe som kan forandres? Finner ikke noe ut av det på telefonen, og fant heller ingen poster som angikk dette på forumet. Telefonen er kjøpt brukt, (Hvis det har noe å si)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke fått den ennå, men skal hente den i dag. Sa i fra at jeg ikke skulle ha telefonen dersom jeg ikke fikk med kvittering.

 

EDIT: Er dette noe som er på telefonen fra den er ny? Er jo utrolig irriterende! Skal vel ikke være sånn? Rart at den må på service for å bli bra...

Endret av knothing
Lenke til kommentar

Slike feil kan dessverre dukke opp når som helst, mens logisk sett så burde de være der fra starten av. Sånn er nå den digitaleverdenen vi bor i nå, deal with it. :)

 

Og hvorfor er det rart at den må på service for å bli bra? er det rart at du må til legevakta å få gipsa beinet ditt hvis du knekker det? er det rar at du må til tannlegen for å fikse hulla dine?

Lenke til kommentar
Slike feil kan dessverre dukke opp når som helst, mens logisk sett så burde de være der fra starten av. Sånn er nå den digitaleverdenen vi bor i nå, deal with it. :)

 

Og hvorfor er det rart at den må på service for å bli bra? er det rart at du må til legevakta å få gipsa beinet ditt hvis du knekker det? er det rar at du må til tannlegen for å fikse hulla dine?

Vel.. Personangrep, men jeg er ikke moderator..

 

Hvor mye koster det å ta tlf til reperasjon for oppgradering av software?

Minn 7600 har små kortslutninger og sletter mapper og filer fra steder jeg kan se dem.

Den har nå sletta alle videoklippene mine, men de tar fremdeles 6,2MB av minnet på telefonen. Veldig leit :cry:

 

Det med 6230 er kanskje noe man kan velge på innstillingene. Er det ikke sånn at når det ringer så kan du velge mellom "svar" og "høyt." med venstre og høyre blatast? "Navy Buttons" :hmm:

Lenke til kommentar

Ikke noe personangrep her.

 

Så lenge telefonen er innenfor garanti tiden / reklamasjonstiden så skal det ikke koste deg en krone. Sender du den inn utenom reklamasjon så va rdet vel rundt 350kr + mva... Sån ca hvertfall.

 

Og på nokia 6230 så kan du velge høyttaleren med den høyre funksjonstasten og er ikke en del av blatasten / navigasjonstasten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...