Gå til innhold

Jeg vil registrere Diablo2 accounten min

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann.. Jeg har et lite problem. Jeg har ett diablo 2 sett ( orginal med key) som jeg har brukt før i tida. Men når jeg prøvde b.net så ville den ikke connecte etter at jeg hadde installert. Så jeg har nå installert en fy,fy versjon. Men vil gjerne putte inn den orginale cd keyn min slik at jeg kan connecte til b.net som i gode gamle dager.

Går dette ann? Akkurat som når man skulle putte inn en key i cs 1.5 så gikk man inn på regedit osv osv..

(patch 1.10)

Endret av Kurt P
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke bare legge inn d2 på nytt? Tar da ikke _så_ lang tid? :roll:

Det finnes tredjeparts programvare for bytting av CDkey, men jeg anbefaler ikke dette (siden 90% av all tredjepartsprogramvare til d2 enten er hacks eller inneholder trojans/virus for å stjele cdkeyen/accountene dine :thumbdown: )

Skrevet
Hvorfor ikke bare legge inn d2 på nytt? Tar da ikke _så_ lang tid? :roll:

Det finnes tredjeparts programvare for bytting av CDkey, men jeg anbefaler ikke dette (siden 90% av all tredjepartsprogramvare til d2 enten er hacks eller inneholder trojans/virus for å stjele cdkeyen/accountene dine :thumbdown: )

men jeg har bare diablo2 i org, ikke LOD.. Men husker at jeg spilte LOD 1.07 på b.net før ihvertfall..

Ihvertfall, hvorfor får jeg ikke kobla meg til b.net nå ?

Skrevet
Hvorfor ikke bare legge inn d2 på nytt? Tar da ikke _så_ lang tid?  :roll:

Det finnes tredjeparts programvare for bytting av CDkey, men jeg anbefaler ikke dette (siden 90% av all tredjepartsprogramvare til d2 enten er hacks eller inneholder trojans/virus for å stjele cdkeyen/accountene dine  :thumbdown: )

men jeg har bare diablo2 i org, ikke LOD.. Men husker at jeg spilte LOD 1.07 på b.net før ihvertfall..

Ihvertfall, hvorfor får jeg ikke kobla meg til b.net nå ?

Den skjønnte jeg ikke helt. Du vil ikke reinstallere det, fordi du bare har diablo2 cd'en, ikke expansion, og da mister du expansion installasjonen din?

Skrevet
Du bør ikke bruke orginal nøkkel med en piratversjon, da b.net banner folk med utradisjonell .exe fil. Ring eller e-mail Blizzard...

Ringe dem å si at jeg har kjøpt diablo2 men ikke LOD ? tror ikke de går med på den du..

Skrevet

Hva med å bare slette det du har installert nå, og kun installere vanlig d2.

Er vel ikke noe stort mysterium at du ikke kommer på nettet med en uorginal expansion.

Er vel like greir å bare kjøpe expansion, koster rundt 79 i diverse butikker.

Skrevet
Hva med å bare slette det du har installert nå, og kun installere vanlig d2.

Er vel ikke noe stort mysterium at du ikke kommer på nettet med en uorginal expansion.

Er vel like greir å bare kjøpe expansion, koster rundt 79 i diverse butikker.

kanskje det.. Er egentlig litt lei diablo2 men.. kanskje jeg investerer hvis jeg kommer over no billig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...