Gå til innhold

Beste antivirusprogrammet på markedet


Anbefalte innlegg

Etter å ha lest om forskjellige antivirusprogrammer her på forumet ser jeg at det er mange som ikke liker Northon Antivirus, noe jeg ikke kan forstå.

 

Jeg har 4 stk maskiner hjemme 1 stk m/northon 2005, 1 stk m/northon 2004, 2 stk m/norman

 

På jobben har vi 20 lisenser med Northon 2005.

 

Kjører liveupdate og scanning hver dag.

 

Vi har aldri fått virus på noen av maskinene med Northon antivirus, de som har norman er ofte innfisert ( har bestilt 2 lisenser med northon 2005 akkurat nå)

 

Der jeg jobbet før kjørte de northon og hadde aldri problemer, de kjøpte norman etter at jeg sluttet og nå må jeg ned å rense maskinene for virus 1 - 2 ganger i måneden

 

Det argumenteres mot at Northon bruker en del ressurser og derfor gjør maskinen tregere, det er jo noe som forteller at northon hele tiden jobber aktivt for å finne/fjerne virus.

 

Har også testet andre gratisprogrammer som jeg ikke er fornøyd med, kan kanskje være at jeg stoler på Northon og vet at den gjør jobben sin.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det argumenteres mot at Northon bruker en del ressurser og derfor gjør maskinen tregere, det er jo noe som forteller at northon hele tiden jobber aktivt for å finne/fjerne virus.
Ikke nødvendigvis, vet ikke helt hvordan det fungerer. Hvordan kan du da forklare at Nod32 finner flere virus enn Norton OG bruker mindre ressurser? Norton er bare byggd slik, bruker mye ressurser :no:

Husk at Norton ikke finner alt :nei:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...