Gå til innhold

kritikk på qtec kabinett lakkering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du burde forandre topicen.. var ikke lett å forstå hva du snakket om der.. den er ment å gi et inntrykk av hva du skriver om.. f.eks: "Kritikk på lakkert qtec kabbis" eller noe sånt..

 

og jeg syntes det så fælt ut...

Endret av Musty
Lenke til kommentar

sånn egentlig..ville jeg bare pussa det ned igjen...!!!åssen får du det til og bli fucka med sjablong.jeg ser også at du har tatt bort sjablongen og lakka med oransje.....jeg kunne lagd et sånn merke uten at det renner og uten sjablong :p

Endret av wakZ1
Lenke til kommentar

hmm...

 

ble ikke SÅ pent.. :p

 

1) puss ned lakken

 

2) lakk igjen (rolige og jevne bevegelser)

 

3) vent noen timer (les på boksen)

 

4) puss igjen

 

5) lakk igjen

 

osv

 

gjør dette 2-3 ganger så blir det penere..

 

..og for guds skyld bruk sjablonger eller maskeringsteip. Er en grunn til at dem finnes..

Lenke til kommentar
sånn egentlig..ville jeg bare pussa det ned igjen...!!!åssen får du det til og bli fucka med sjablong.jeg ser også at du har tatt bort sjablongen og lakka med oransje.....jeg kunne lagd et sånn merke uten at det renner og uten sjablong :p

Ja, det ser sånn ut. Lakk først oransje og_så tar du sjablonger. ikke før du har lakket oransje.

Lenke til kommentar

Demoter kabinettet, ta vekk alt som ikke skal lakkeres (hvinduer lister etc..). Puss ned og gjør jobben på nytt.

Hold lakkboksen 20->40 cm fra flaten som skal lakkeres (les på boksen), og før boksen med jevne bevegelser fra side til side. Og fra topp til bunn.

Gummi lista på toppen må du sannsynligvis bytte, for det er ikke lett å få fjernet lakken du har sølt på den.

 

Det du har gjort hær kan bare kalles for slurv. Så prøv igjen, og tenk før du gjør.

Lykike til ;)

Lenke til kommentar

Joda, syns det så "greit" ut for og være første gang.

Det ble liksom værre og værre når man gikk rundt kabinettet i fly perspektiv.

Sidedøren med vindu ble bra.

Toppen ble ok, men stygt ved listen til plexi.

Hovedkortdøren ble mindre delikat.

 

Men, det viktigste er jo om du er fornøyd. Er du fornøyd, så trenger du ikke gjøre noe. At du er fornøyd er det som teller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...