boss3 Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Hei, Vet jeg har sett en post med dette før men jeg har lett og lett og ikke funnet noe. Så da tenkte jeg at jeg skulle spørre igjen. Er det noen som har link til den apple support siden der man ber om nye hodetelefoner dersom de gamle har sprengt. Jeg er nesten 100% sikker på at dette skal inngå i garantien (altså innen 1år etter kjøp) Anyone?
A.J Green Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Kan du ikke bare ringe og si ifra, så fikser de det eller gir deg en link. Værre er det ikke..
boss3 Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Skrevet 16. mars 2005 har sjekket de der support sidene før også, men jeg finner ingen link eller noe som helst som relaterer sprengte hodetelefoner...blir vel kanskje nødt å ringe ja
Döden Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Det går på garantien. Ledningen til den en proppen var løs (Dette hadde ingen effekt på lydkvaliteten). Jeg sa ifra, og et par. dager senere kom en mann med nye øretelefoner på døren min. Fikk beholde de gamle til og med.
TheDarkListener Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Skal være et skjema på apples sider du kan fylle ut. Gjorde det for et par uker siden. Kan bare skryte av servicen til Apple .
kristoffer1989 Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Skal være et skjema på apples sider du kan fylle ut. Gjorde det for et par uker siden. Kan bare skryte av servicen til Apple . kan du linke dit eller? har også sprengt mine propper
ChristR Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Jeg har sprengt proppene mine også.. Men syns absoulutt ikke at dette skulle gå på garantien... Det er degselv som velger å spille så høyt at de sprenges. Kjøp heller orntlige telefoner
manav Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Jeg har sprengt proppene mine også.. Men syns absoulutt ikke at dette skulle gå på garantien... Det er degselv som velger å spille så høyt at de sprenges. Kjøp heller orntlige telefoner hva? hvis du sprenger dem ved bruk av ipoden skal de selvfølgelig gå på garantien... Noe annet ville være latterlig
ChristR Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 (endret) Jeg har sprengt proppene mine også.. Men syns absoulutt ikke at dette skulle gå på garantien... Det er degselv som velger å spille så høyt at de sprenges. Kjøp heller orntlige telefoner hva? hvis du sprenger dem ved bruk av ipoden skal de selvfølgelig gå på garantien... Noe annet ville være latterlig Dette blir mer og mer USA, der de må skrive på peanøttboxen at den kan inneholde spor av nøtter. Mener selv at når du kjører ipoden opp på fult og hører der skraper i høytalerne, bør man forstå at høytalerne ikke tåler det. Men det er jo bare meg Endret 18. mars 2005 av Rs125
Zeph Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Elendig support Min fjernkontroll og øyrepropper vart øydelagt innanfor garantien, men den sida til Apple klarte ikkje å gje meg rett land, så der gjekk den.
StupidNick Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Det går på garantien. Ledningen til den en proppen var løs (Dette hadde ingen effekt på lydkvaliteten). Jeg sa ifra, og et par. dager senere kom en mann med nye øretelefoner på døren min. Fikk beholde de gamle til og med. Hvordan kontaktet du dem? Jeg har prøvd den ¤*** support siden til apple, og der står det at garantien har gått ut, men jeg KJØPTE DEN I FEBRUAR 2005!!!! Blir så jæåvlig forbanna altså..
diversity Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 (endret) Det går på garantien. Ledningen til den en proppen var løs (Dette hadde ingen effekt på lydkvaliteten). Jeg sa ifra, og et par. dager senere kom en mann med nye øretelefoner på døren min. Fikk beholde de gamle til og med. Hvor ga du beskjed? Edit: fant det http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=61416 Endret 2. mai 2005 av bakemesterharepus
StupidNick Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Jeg har prøvd det, men etter at jeg har skrevet serienummer og beskrevet hva som er problemet, kommer jeg inn på en side som det står "warrenty expired" (1-års garanti) og at jeg må betale for det, men jeg kjøpte den i februar!
Döden Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Hvis det skjer så må du ringe til Apple. De fikser det på fem minutter. Samt det finnes en valgmulighet hvor du kan velge hvilket komponent på iPoden som har gått i stykker.
diversity Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Nå fikk jeg nettopp en tlf fra et selskap som skal levere nytt headsett til meg Skal hente dem etterpå ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå