Gå til innhold

ulykkelig i WOW

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en lvl 11 priest med holy talent, og er i westfall nå.

Men jeg sliter sånn, alt utenom fleshrippers og goretusks blir for tøff mat for meg.

selv 2 defias bandits slakter meg jo :cry:

Bruker for det meste mindblast, smite lvl 2, shadow of pain lvl 2 og lesser heal rank 3.

tok holy talent renew.

Føler meg så svak, og går så sakte opp i lvl.

gjør jeg noe feil? :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv og stikk til Stormwind og ta trammen til Ironforge. Gjør et par lvl 9-10 quests i Kharanos-omerådet til du blir lvl 12. Da bør det gå litt greiere i Westfall. Eller du kan prøve å finne noen å jobbe sammen med. Er dere 2 så går alt mye lettere.

Skrevet
Prøv og stikk til Stormwind og ta trammen til Ironforge. Gjør et par lvl 9-10 quests i Kharanos-omerådet til du blir lvl 12. Da bør det gå litt greiere i Westfall. Eller du kan prøve å finne noen å jobbe sammen med. Er dere 2 så går alt mye lettere.

ok tusen takk! antar at det er greit å bli lvl 14-15 før man utforsker westfall veldig...

Skrevet
Jeg er en lvl 11 priest med holy talent, og er i westfall nå.

Men jeg sliter sånn, alt utenom fleshrippers og goretusks blir for tøff mat for meg.

selv 2 defias bandits slakter meg jo :cry:

Bruker for det meste mindblast, smite lvl 2, shadow of pain lvl 2 og lesser heal rank 3.

tok holy talent renew.

Føler meg så svak, og går så sakte opp i lvl.

gjør jeg noe feil? :cry:

Ikke begyn med holy enda, gå enten full shadow eller en combo av shadow/disc for lettere leveling og bruk heller 1G på å respecce til holy når du er lvl.55+

Ikke no galt med holy men det vil gå treigere enn om du går "full shadow" eller shadow/disc.

Skrevet (endret)

Men husk nå da..det er et MULTIplayer-spill. Altså blir det artigere om du ikke springer rundt alene og leker singleplayer-RPG.

Du vil få experience mye mye raskere i teams, og det blir ofte artig småprat mens man labber rundt.

Prøv å skaff litt venner ingame, de er ikke så slemme og rare som du tror. De aller fleste har vært nybegynnere en gang og hjelper gjerne til med quests. Mange av lav-level karakterene du ser rundtomkring er sannsynligvis "alts", altså alternative karakterer som high-level spillere har starta pånytt når de blir lei sin store tøffe helt.

Er jo litt bortkastet å betale 100kr i mnd for en spillopplevelse du kunne hatt i et singleplayer-spill, eller?

Endret av Bitex
Gjest member-60584
Skrevet

morsom emnetittel :)

men det kan være en god ide å teame opp med noen. jeg har mange kompiser som spiller så jeg teama opp med dem.

skaff en guild. team opp med de! kommer ikke til å angre.

og ja, det er lurt å gå til alle 1-10 lvl steder før du får til 10-20 steder osv..

få med deg mest mulig quests på ditt lvl

Skrevet

Group så mye du kan før lvl 14. Da får du psycic scream som får 2 fiender til å flykte i 8 sec. Etter dette er det mye lettere å gå solo.

Du bør også ha en mana potion klar slik at du får nok mana til en psycic scream i tilfelle du skulle være så uheldig å trekke enda et creep og du ikke har sjangse på begge.

Lvl 20 er enda en viktig lvl og etter det er det lett å gå solo.

Du burde også gå for spirit tapp på shadow tallent, siden dette gjør deg stort sett selvforsynt med mana.

Gjest Slettet-QqZexW9o
Skrevet

Priest er en vanskelig "single" player under level 20. Party opp med flere. Priest er veldig bra å ha som støttespiller i et party.

Hvilken server spiller du på?

Skrevet (endret)

Du bør nok finne deg en makker å queste med.

Hvilken server er du på?

Kan bli med jeg

Kjeder meg kvakk ihjel om dagen i wow

Alle questene er kjedelige og laaaaaaaange

(er på silvermoon paladin lvl 31)

V

Endret av vetle
Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen! Jeg er lvl 11 priest på arathor!

da respeccer jeg til Shadow, og drar til dvergeland for å queste der!

vil GJERNE ha en rogue\warrior\Paladin under lvl 15 som companion :)

Og jeg er faktisk helt grei spiller :)

Skrevet

Om du må soloe, og har god tid, så klarer prester ganske skumle karer aleine om du denger for så å heale og gjentar (selvsagt med shadowword: pain). Tar skrekkelig lang tid, men de velter til slutt, og du er temmelig trygg.

fra lvl 11-12 så er darkshore et fint sted å være, ikke helt umulig å komme seg til heller. Spør noen. Ta masse grønne oppdrag, så gjør oppdragsxpen opp for at du får litt mindre xp fordi alle fiendene du denger er grønne (strengt tatt denger du de så raskt at det er ganske lurt uansett)

Skrevet

Og for Guds skyld. Ikke respecc. Kjøper du noe fint for alt det koster, så oppveier du fordelene ved shadow lenge. (i alle fall noen levels til), og holy er mye tøffere.

Skrevet

Jeg spiller selv priest og har satset på holy. Det er utrolig kjipt å lvle akkurat de levlene 10 - 20 og jeg synes det var kjipt da rouge vennen min suste forbi meg i lvl. Men jeg fant ut en teknikk en kan bruke mot å vinne mot de fleste mobs. Til og med når det er to gjevnlevla mobs på deg. Ikke bruk mana på noe annet en lesser heal, renew og shadow word pain. Disse krever lite mana men kan gjøre stor nytte. Disse kampene blir langtrukne og kjedelige men de gjør nytten av seg. Men jeg vil anbefale deg til å stikke opp til dvergeland og gjør litt lav lvl quest i Dun morogh for å så dra over til Loch Modan der questene er litt mer egnet for prester en westfall. Det er kansje et råd å gå shadow da priest blir litt mer solo spillere. Men til slutt må du bytte til Holy eller Holy/dicp uansett. Hvis du er i lvl 11 trenger du ikke å lære talents på ny da du kun har gått glipp av 2 talent points. Og disse er ikke verd 1 gull å avlære

Skrevet
Heldigvis for deg så sier de fleste ja takk til å ha en priest med på laget. Skal være null problem å finne noen som vil gjøre quester sammen med deg.

ja!

Å ha med en priest er digg

(for da slipper jeg å ha healing som oppgave)

hehe

V

Skrevet
Ja det er liten vits i å specce holy før de siste instansene uansett har jeg hørt, du er en mer enn god nok healer i alle low-mid end instanser selv om du er shadowpriest.

Jeg har hørt at den siste bossen i Uldaman er steintøff om man ikke har riktig gear (specc) til priesten sin. Har selv begynt å forberede min shadowpriest med å satse på _masse_ spiritgear, fordi jeg hører at siste bossen der kan ta opp til 10min ca, og manaen min er tom på 1min om jeg pumper med flash heal..

:hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...