dmx Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 hei sann der..! jeg trenger et enkelt programm for å dele filene mine med 4 andre.. (på lan) vi skal ha et lite LAN på fredag derfor må jeg finne et enkelt programm. dc++ blir det alltid noe galt med..:S vi får aldri delt filene.. noen som kan hjelpe meg?? tusen takk!
dmx Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Skrevet 16. mars 2005 Hva er galt med windows sin måte å dele filer på? det går tregt å kopiere filer osv.. trenger noe som dc++ men kanskje litt enklere eller noe?
miCro Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Hvis det går tregt med Windows sin måte vil vel ikke hastigheten øke ved bruk av et fildelingsprogram?
dmx Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Skrevet 16. mars 2005 Hvis det går tregt med Windows sin måte vil vel ikke hastigheten øke ved bruk av et fildelingsprogram? det går fortere å laste ned av hverandre enn å kopiere liksom..
B4stian Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 DC++ er vel det enkleste og beste, last ned Yhub eller PtotaX og kjør opp en sånn hub som lokalnettverket, er veldig enkelt å sette opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå