Gå til innhold

Laster ned samme update hele tiden


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte WoW tidligere idag, men jeg har ennå ikke prøvd det... grunnen til dette er at når jeg skulle laste ned den første patchen (v1.2.3) så laster den ned bra men kan ikke instalere fordi spillet ennå kjører.

Spillet kjører ikke å kan ikke avsluttes (fordi det ikke kjører).

Så jeg restartet maskinen og startet BNupdate, da istalerte den bra og jeg trodde alle problemene va løst.

 

Men nei...

når jeg nå starter spillet og logger inn så laster den ned den samme update en gang til og jeg får igjen feilmeldingen at jeg ikke kan innstalere spillet når spillet er igang, men spillet er jo avsluttet...

 

men denne gangen nytter det ikke å restarte maskinen fordi når jeg da prøver å innstalere patchen så sier den at det ikke er nødvendig å instalere fordi den patchen jeg har er nyere eller lik den som jeg prøver å innstalere...

 

 

Jeg blir rett og slett oppgitt... har så lyst til å spille WoW...

så jeg håper på et raskt svar på hva jeg må gjøre...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde akkurat samme problem. Jeg installerte, slettete,restarter i villdens sky. Ingenting fungerte. Det som ble løsningen til slutt for meg (tror jeg) var å starte task-manager (ctrl-alt-del) og så avslutte alle prosesser som ikke er absolutt nødvendige. Da virket det, den feiloppfattet ikke wow som kjørende lenger. Det skal også sies at ingen av de prosessene jeg avsluttet hadde noen tilknyttning til wow (som jeg vet).

 

Du kan kanskje også prøve å laste ned stand-alonge patchen (fra bla. fileplanet) og så prøve samme regla på denne. Start da også i sikker-modus hvis det mulig.

 

Jeg får sikkert samme problemet neste gang en patch slippes...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...