mikaelt Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Noen som har peiling på hvor jeg kan få kjøpt chip til min ps2 (store)? Jeg leter etter en chip hvor jeg slipper å åpne min ps2.
Thewiz Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Jeg leter etter en chip hvor jeg slipper å åpne min ps2. Det blir vel ganske vanskelig. Tror ikke det finnes eksterne chipper.
OnetroM Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Digistore har i alle fall chipper du kan montere uten å lodde. Det er vel det nærmeste du kommer http://www.digistore.no/storefront.php
mikaelt Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Skrevet 16. mars 2005 Hva om jeg skaffer meg en slik: http://www.digistore.no/storefront.php?pid...c1=80&c2=35&c3= Skulle ikke jeg da kunne spille importerte spill og brente backup av spill, uten å lodde noe som helst??
cossiemk1 Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Jo i teorien, så skal du kunne det, men jeg hadde mye heller kjøpt en modchip, det swap greiene er bare problemer chip ferdig montert, koster ca 900kr Den loddefrie chippen, er faktisk veldig vanskelig å sette inn, masse jobb, og du risikerer at ting ikke virker som det skal etterpå
elzo Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 jeg har nettopp bestilt cd til 290 kr. som du sitter i før du sitter i det brente spillet. Men ta å sjekk ut www.modnet.no der har de bra og rimelige tilbud.
cossiemk1 Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 jeg har nettopp bestilt cd til 290 kr. som du sitter i før du sitter i det brente spillet.Men ta å sjekk ut www.modnet.no der har de bra og rimelige tilbud. Det er jo det han snakker om å kjøpe, en swap disk, og da må du også kjøpe "do lokket" for å kunne åpne cd skuffen/luka, uten at ps2 skjønner at du åpner den. Har man den nye lille ps2, så er dette meget enkelt å få til, men en duste måte å gjøre det på. Få noen til å sette i modchip!! Han jeg chippet hos, fikser det slik at du fortsatt har garanti, om du trenger det. Jeg betalte 900kr for ferdig isatt chip, og full rens av hele maskina innvendig, og et testspill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå