Gå til innhold

SWAT 4 kan nå skaffes billig fra CDON!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jo, jeg vet at det er lenge til spillet kommer (rudnt April, sies det), men allikevel!

Nå er det mulighet for å forhåndsbestille det fra en rekke nettsteder, blant annet CDON, som selger det ganske billig!

De selger det foreløbig for 339kr (+29kr frakt), så for dere som VET at dere skal skaffe det, anbefaler jeg at dere bestiller det nå!

Grunnen er ganske enkelt at de setter opp prisene rett før/like etter lanseringsdatoen på mange spill.

Jeg har allerede bestilt det derifra, og jeg har bestilt ofte der før.

Som oftest får man varene fra CDON (ved forhåndsbestilling) dagen før/dagen etter, eller på selve lanserigsdatoen, rett hjem i postkassa.

Linken til spillets produktside på CDON finner du her!

BTW: CDON er fullt til å stole på, selv om at de (som alle andre) noen ganger kan gjøre noen tabber.

Gleder meg! :thumbup:

Endret av MeTa][iC
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei, det finnes ingen Multiplayer demo. Det var en multiplayer BETA, men den kan ikke fåes tak i lenger.

Singleplayer demoen, den kan alle skaffe seg.

Her kan du finne flere linker (scroll nedover).

BTW: Ja, spillet (demoen) er SYKT tøft! :thumbup:

Endret av MeTa][iC
Skrevet
Er det bare jeg som har problemer med cdon? Jeg får "Session is expired, please reenter" hver gang jeg går inn på produkstiden til swat 4

Fiksa linken nå. Prøvde selv å gå inn på produktsiden via linken, og det funka helt greit.

Skrevet
Er ikke dette oppfølgeren til swat 3? /jo

Det er jo kjempe kult spill! Grafikken har blitt 10 ganger bedre!

Er det unreal grafikk?

Ja, det er oppfølgeren. Ja SWAT 4's grafikk er basert på Unreal-motoren.

Skrevet (endret)
Lurer på om det kommer noen andre spill rundt den tiden jeg heller vil bruke pengene mine på?

du kan no sjå på gamer sin oversikt over spel som kjem i mars/april. http://gamer.no/datoer.php?platform=Alle+p...ra+og+med+i+dag

personleg så er det ikkje så mykje eg kunne tenkt meg å bruke mine dyrebare kroner på, men det kan no hende at du finner noko.

Skal du kjøpe SWAT4 da?

EDIT: Huff, mange spill i April jeg kan tenke meg å få tak i.

Bet On Soldier, Close Combat, og Sacred: Underworld. Bare synd at pengene ikke akkurat fosser inn på det tidspunktet. :(

Endret av MeTa][iC
Skrevet
[iC,16/03/2005 : 14:22]Skal du kjøpe SWAT4 da?

vurderer det. har hatt mykje moro både med singel og multiplayer demoen. så vist eg skal kjøpe nokon spel, så blir det nok swat (og kanskje BiA, må prøve det først).

Skrevet

Ble ikke særlig imponert av AI til verken teammates eller mostandere akkurat i SWAT 4 :)

Skal teammates kaste en flashbang inn, så kaster de den ikke rundt hjørnet i et rom, men rett fram og blinder alle teammates. Og motstanderene legger seg enten ned på gulvet eller springer vekk (og får en kule i ryggen) når man brøler "get down, put down your gun!".

Og teammates klynger seg rundt ei dør eller bare ser en vei når de kommer inn i et rom. Blir ofte drept i et rom med flere motstandere, da de ikke klarer og konsentrer seg om mer enn en motstander.

Skrevet
Ble ikke særlig imponert av AI til verken teammates eller mostandere akkurat i SWAT 4 :)

Skal teammates kaste en flashbang inn, så kaster de den ikke rundt hjørnet i et rom, men rett fram og blinder alle teammates. Og motstanderene legger seg enten ned på gulvet eller springer vekk (og får en kule i ryggen) når man brøler "get down, put down your gun!".

Og teammates klynger seg rundt ei dør eller bare ser en vei når de kommer inn i et rom. Blir ofte drept i et rom med flere motstandere, da de ikke klarer og konsentrer seg om mer enn en motstander.

Øøh, HVA?!

Hvilket spill er det du har spilt?

Jeg har spilt SWAT 4 demoen i uendelig mange timer, og AI'en har jeg ALDRI hatt noe å si på!

Spill på Normal/Hard du. ;)

Skrevet
Hvordan er det i forhold til Rainbow Six 3? Ingen over, ingen ved siden så langt...

På hver sin måte er begge geniale.

Begge bygger på samme grunnmur, men de ytterste grenene blir litt annerledes.

SWAT 4 er mer arrestering enn bare dreping.

Prøv å laste ned demoen fra linken som er lagt ut ovenfor.

Anbefaler det sterkt! :thumbup: (fra munnen til en Rainbow Six-elsker)

Skrevet
RS 3 suger balle i forhold til det orginale spillet og rouge spear

og meningen med den posten var? Har du lyst å utdype utsagnet ditt kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...