aurstad Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Igår skulle jeg ta et par omganger CS:S før jeg la meg og joina en tilfeldig server.. Mappet var De_Dust og jeg kom inn rett etter en ny runde hadde startet, dog var kjøpetiden utgått så jeg måtte nøye med med bare standard CT pistol og lite ammo. Sålangt så greit. Rekker å skyte den siste Terroristen og defuser bomba. Runden er over.. Så sjekker jeg stats og ser at jeg faktisk har 5-0 i stats..! Jeg har bare drept EN terrorist, men plutselig er statsen HELT feil! Rekker å se at noen sier "WTF!" før jeg blir kicka + banned. Hva i allverden skjedde?? Jeg sjekka "loggen" i console der det står hvem som man har påført skade samt drept. Der stod det bare at jeg hadde drept en terrorist, samt blitt drept runden etterpå.. Hvordan kan dette skje? Er dette en slags bug i CS:S ? Har dessverre ingen demo av dette, men lurte på om det er andre som har vært borti det samme før? Jeg har en svak erindring av å ha vært borti feil stats i CS:S før, men aldri tenkt over det før. Ihvertfall ikke i så klart tilfelle som det som skjedde igår. Tror jeg har merket det den andre veien. Det vil si at jeg har joinet en server på samme måte, hatt litt flaks og drept 3-4 stykker før jeg selv dør. Når jeg da sjekker stats har jeg 1-1 i stats.. Har bare avfeid det som om at jeg selv tok feil, men etter det som skjedde igår så vet jeg 100% sikkert at jeg bare drept EN fyr... ikke 5... Hva skjer?
tjalla Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Såvidt jeg husker fra CS(1) så får man "ekstrapoeng" om man defuser eller planter (og bomben sprenger).
mESA Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Får man ikke +stat når man defuser/planter og lar den sprenge?
aurstad Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Skrevet 14. mars 2005 Jaha? Dette var nytt for meg. Pussig at man skulle kicke / banne for noe slikt da....
Trafalgar Law Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Blir jo feil uansett? Man får jo +3 i stat hvis man defuse/lar bomba gå av. Derfor burde du hatt 4 - 0
aurstad Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Skrevet 14. mars 2005 Blir jo feil uansett? Man får jo +3 i stat hvis man defuse/lar bomba gå av. Derfor burde du hatt 4 - 0 Kanskje dette er server-avhengig da?
Mala Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 (endret) Blir jo feil uansett? Man får jo +3 i stat hvis man defuse/lar bomba gå av. Derfor burde du hatt 4 - 0 Kanskje dette er server-avhengig da? Enig i det, 4-0 skulle vere korrekt.Om man kan endre på xtra points per server vet eg ikkje ) (admin altså) Endret 15. mars 2005 av Mala
Dr.Ittsekk Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Kanskje dette er server-avhengig da? Det er det. På noen servere får man ingenting for å defuse/la bomba gå av. Noen benytter seg nemlig av dette som et triks for å få bedre rank. Hvis man logger seg inn på en tom server som terrorist og så planter bomba og lar den gå av, får man tre poeng. Disse poengene teller i ranken.
.tomf Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Han mener vel statsen. Men det er jo ikke noe vits i og få god stats på en tom server.
Dr.Ittsekk Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Hvilken rank? Stats/rank kall det hva du vil. Rangeringen av spillere i CS heter rank, mens stats forteller deg hvor mange du har drept, blitt drept og antall headshots du har. I bunn og grunn handler de jo om det samme. Men det er jo ikke noe vits i og få god stats på en tom server. Det er vel ingen automatikk i at hvis en server er tom en dag så må den være det den neste også. Dette er forresten ikke noe jeg gjør, jeg bare konstaterer at det blir gjort.
proturbo Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Jeg har også lagt merke til at antall kills ikke alltid blir korrekt registrert. Det skjer spesielt hvis man dreper noen etter at et team har vunnet (f.eks. defuset bomben eller reddet alle gislene). Jeg har spilt på noen servere med FF av og selv om jeg har drept noen blir ikke kills registrert. Lurer på om dette er en bug i CS:S.
Alt-Ctrl Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Jeg har aldri merket noe sånt i source. Ikke i noen andre spill heller
jonasdaman Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Hvilken rank? Noen servere har ranking system. feks berserk som jeg spiller på
minotir Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 kansje du var litt trøtt også "glemte" du at du hadde drept en T til
Arne_F Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 kansje du var litt trøtt også "glemte" du at du hadde drept en T til Tror nok at det bare er at defusa bomba.
minotir Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 kansje du var litt trøtt også "glemte" du at du hadde drept en T til Tror nok at det bare er at defusa bomba. nja, men dt bruker somregel og være 3 kills du får av å defuse.. (666 posts du da )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå