Gå til innhold

Tråden for alle som er ferdig med MGS3 Snake Eater

MGS3

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg må være diplomatisk å si at jeg liker alle like godt ;) Er som sagt igang med enern igjen nå. Festlig :thumbup: Toern spilte jeg igjen rett før treern kom så nå føler jeg meg skikkelig oppdatert på Metal Gear Solid :p

Endret av Agres
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har begynt og spille 1'ern nå!! (har runda det 20+ ganger før da, men)

Skal få med meg alt!! Er så spennende!! :dribble:

MGS1 er uten tvil den store klassikeren blandt hele trilogien. I MGS1 og MGS3 så synes jeg at de fleste våpnene er til pynt. Bare ta foreksempel Nikita Missle i MGS2. Den bruker du egentlig bare en gang i spillet. Jeg fant ikke mer ebruk for den etter å ha brukt den til å sprenge den strømskapet der presidenten ble holdt fanget.

Mens i MGS1 så kan du bruke de fleste våpnene igjen og igjen. Herligt :love:

Skrevet
Har begynt og spille 1'ern nå!! (har runda det 20+ ganger før da, men)

Skal få med meg alt!!  Er så spennende!! :dribble:

MGS1 er uten tvil den store klassikeren blandt hele trilogien. I MGS1 og MGS3 så synes jeg at de fleste våpnene er til pynt. Bare ta foreksempel Nikita Missle i MGS2. Den bruker du egentlig bare en gang i spillet. Jeg fant ikke mer ebruk for den etter å ha brukt den til å sprenge den strømskapet der presidenten ble holdt fanget.

Mens i MGS1 så kan du bruke de fleste våpnene igjen og igjen. Herligt :love:

Du kan bruke Nikita'n til mer:

Du kan bruke den til og slå sniper wolf andre gang!! Still deg bak haugen i sør-øst! Og avfyr raketter og styr de inn mot sniper wolf! Du får ingen skader!!

Skrevet (endret)
Du kan bruke den til og slå sniper wolf andre gang!! Still deg bak haugen i sør-øst! Og avfyr raketter og styr de inn mot sniper wolf! Du får ingen skader!!

He he Midnight jeg mente at i MGS1 så var det mulighet for å bruke de våpnene man fant flere steder. Men at i MGS2 og MGS3 så var enkelte av våpnene til pynt. Er enig med deg at:

Nikita kunne brukes mot Sniper Wolf når Snake slåss mot hene ut i snøen. Da er det leteste å bruke Nikita på hene. Snike en rakket inn på henne. Slik at hun får !!!!

:green:

Endret av Wooho
Skrevet

He he Midnight jeg mente at i MGS1 så var det mulighet for å bruke de våpnene man fant flere steder. Men at i MGS2 og MGS3 så var enkelte av våpnene til pynt. Er enig med deg at:

Nikita kunne brukes mot Sniper Wolf når Snake slåss mot hene ut i snøen. Da er det leteste å bruke Nikita på hene. Snike en rakket inn på henne. Slik at hun får !!!!

:green:

Faen!! :wallbash:

Leste feil!! Sorry! :blush:

Skrevet
god lesing: MGS Series plot

LES! jeg har skjønt alt nå!  :)

edit: blir småsykt at Liquid Snake kanskje kommer tilbake...

Takker og bukker :thumbup:

fikk du noe ut av den?

Har ikke giddet å lese den enda.. Var så mye :p

Skrevet

nå har jeg ikke spilt MGS3 skikkelig på lenge, og jeg har heller ikke vært her på lenge..har så sinnsykt mye å gjør på for tiden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...