Gå til innhold

Trading i LoD: trenger Tal Rasha


Anbefalte innlegg

Jeg trenger Tal Rasha settet til sorceressen min i LoD. Jeg har maska og beltet, trenger resten.

 

et offer er ghostflame, en dagger. bortsett fra RuneWords tror jeg det er det ultimate våpenet til en act III merc. :yes: ellers er det bare å legge in ting dere trenger så kan jeg sjekkke om jeg har det

 

spiller bare non-ladder acc: gonzales.jk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
joa, det er mulig det blir stengt, men jeg presiserte LoD, selv om jeg ikke veit om det har noe å si

Jo det har mykje å sei.

No er det spesifisert meir til kva spel det eigentleg er.

Antar at det er Diablo LoD som er den fulle tittelen, og eigentleg det som skulle stå i topic.

Jo fleire detaljer og spesifisert enmefelt ein post har dess større er sjansen for å få gode svar.

Lenke til kommentar
Har en tal armor du kan få tradet med meg vist du har noe annet en det crapet der :p

hmm vel, jeg trenger ikke armoren, den kan jeg få av en jeg kjenner...

 

egentlig så ANER jeg ikke hva folk egentlig vil ha og hva folk syntes er bra, så hvis du har noe du spesielt leter etter, så si ifra :yes:

 

Jeg har en buriza (sockta med Pskull og personiliza med navnet "acate"), selv om jeg tviler litt på at du vil ha den. Jeg har en bonehew med 1 amn, skal egentlig bruke til merc, men men..

 

jeg kan også tilby Islestrike og Warlords trust, string of ears og nightsmoke og litt anna, selv om jeg tviler litt på at du vil ha noe særlig av det :cry::p

 

 

vel, skal huske spesifisering til eventuele nye poster :yes:

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

Har sikkert orb'en liggende rundt et sted som du kan få... Det du nevner, inkl tal rasha er oftest ikke verdt en drit (unntatt armor). Har sikkert masse annet drit du kan få, som du sikkert syntes er bra :p

 

send på PM (på forumet) har litt probs med å komme meg på b.net skjønner du, så er der ikke hele tida som jeg var før :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...