Gå til innhold

kjøp av hl1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avhengig hvor i landet du befinner deg ,en du vil såm ofte finne Hl-1 i butikker som Spiderman, SpaceWorld, eller Freerecordshop. Hvis ikke så kan du prøve å gå til hjemmesiden av disse forhandlerne jeg beskrve ovenfor. ;)

Skrevet
DeFLESTEbutikkerSELGERhl1FOR99.-

sryFORsammensatteORD,harIKKEspace..

hæhæ

sjekk ut www.play.com elkjøp freerecordshop spaceworld www.cdon.com og alle andre plasser som er nevt

Skrevet

Skulle akkurat til å kjøpe det jeg også, men de EB Games sa at Steam har banna alle cdkeyene som er ute på markedet nå(Eller var det 90%?). På den måten vil flere handle gjennom Steam, og da vil kanskje salget av HL2 gå opp.

En venn av meg har brukt 400,- på HL, og alle cdkeyene var bannet.

Skrevet (endret)
Skulle akkurat til å kjøpe det jeg også, men de EB Games sa at Steam har banna alle cdkeyene som er ute på markedet nå(Eller var det 90%?). På den måten vil flere handle gjennom Steam, og da vil kanskje salget av HL2 gå opp.

En venn av meg har brukt 400,- på HL, og alle cdkeyene var bannet.

Hvordan kan Steam forsvare denne policyen?

Alle butikkene som har kjøpt spillet for videresalg har jo tross alt importert de på lovlig vis, dvs. at det vil bli en bra retur til importørene og til slutt produsenten.

Lurer på hva steam akter å gjøre med dette etterhvert som søksmålene kommer inn.

Enkeltpersoner vil nok bare få bytta spillet men f.eks. elkjip som har flere paller med HL1 og 2 vil kanskje det etterhvert som de får alle spillene i retur grunnet ugyldig CD key.

Hørtes i allefal ikke ut som noe sjakktrekk fra steam dette.

EDIT: Har googlet litt og finner ingentig som kan bekrefte dette.

Har du noe som kan det bortsett fra det EB games sa?

Kan det være dette de mener?: http://www.overdrivepc.com/forum/archive/i...php/t-8373.html

Endret av perpyro

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...