Gå til innhold

First Aid - Hvor trene Silk Bandage for horde?


Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvor jeg kan trene silk bandage? Har kjøpt meg instruksjonsbok til heavy silk bandage, men må skille opp til 180 for å kunne lære (er på 150 nå, og ja, jeg har lært expert first aid :) ), så jeg lurer på hvor jeg kan lære å lage silk bandage?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må reise til Dustmallow Brackenwell (noge i dn duren) og kjøpe frist aid items fra heksen som er der=)når du har 150 i skills så kan du lære dg 225 fra heksen npc der=) når du får 225 i first aid skills så kan du gå til hammerfall og snakke md en witch doctor npc som gir dg en quest som gjør at du kan få 300 i skills.. men du må vær lvl 40 får å gjør denne questen..når du får høygere skills så får du nye skills fra samme npc i hammerfall=)tror dt er 250 så lærer du heavy mageweave og 275 for runeclothbandasjer...=)

¨

Håper det hjelper=)

Lenke til kommentar
Du må reise til Dustmallow Brackenwell (noge i dn duren) og kjøpe frist aid items fra heksen som er der=)når du har 150 i skills så kan du lære dg 225 fra heksen npc der=) når du får 225 i first aid skills så kan du gå til hammerfall og snakke md en witch doctor npc som gir dg en quest som gjør at du kan få 300 i skills.. men du må vær lvl 40 får å gjør denne questen..når du får høygere skills så får du nye skills fra samme npc i hammerfall=)tror dt er 250 så lærer du heavy mageweave og 275 for runeclothbandasjer...=)

¨

Håper det hjelper=)

Jo, takk for det :) Men jeg lurer på konkret, hvor kan jeg lære å lage silk bandage? Har expert first aid, så jeg kan skille til maks 225. Så hvor lærer jeg å lage silk bandage? :)

Lenke til kommentar
Hehe.. får mg te å lure kor eg har lært mg dt.. regne md i orgrimmar.. oppe i Valley(der md mage trainer=P) sjekk der:)han der first aid trainer:)

hehe, fant ut at jeg hadde oversett silk bandage til traineren :blush:

 

Jaja, nå har jeg laga meg 20x heavy silk bandage :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...