Gå til innhold

Hvilket grafikkort passer PC'n?


Anbefalte innlegg

Lurer på hvordan jeg kan finne ut hvilket Grafikkort jeg kan bruke til mitt hovedkort.

Har ett Asus p3v4x-102 hoverkort. Har ett spill jeg ikke får til å funger pga av forlite Hukommelse på Grafikkkortet D.V.S 32 MB. Kan jeg bruke ett Hvilket som helst grafikkort på f.eks 128MB.

Håpet det er noen som har peiling på dette??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette blir jeg ikke klok på . PS data sier de ikke har Grafikkort som passer til mitt Hovedkort. Komplett sier at ett 8x ikke passer til agp slot som er beregnet på 4x og at jeg må over på PCI grafikkort. I en data hånbok som jeg har står det at det ikke er noe problem å bruke ett 8x kort ett hoverkort som ikke støtter mer enn 4x. Det vil uansett være den laveste hastighet som gjelder.

Noen som kan hjelpe??? :no:

Lenke til kommentar
Dette blir jeg ikke klok på . PS data sier de ikke har Grafikkort som passer til mitt Hovedkort. Komplett sier at ett 8x ikke passer til agp slot som er beregnet på 4x og at jeg må over på PCI grafikkort. I en data hånbok som jeg har står det at det ikke er noe problem å bruke ett 8x kort ett hoverkort som ikke støtter mer enn 4x. Det vil uansett være den laveste hastighet som gjelder.

Noen som kan hjelpe??? :no:

forskjellen på agp 8x og 4x er så liten at du vil ikke merke noe ( om enn bare pyttelitt ). PSdata har selv frarådet meg å kjøpe så mye, at jeg har sluttet å høre på de, og heller gå etter min egen magefølelse. De folkene har null peil ( de fleste av de, er jo et par som faktisk vet hva de driver med der. )

Endret av Vizla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...