Gå til innhold

Hvilke konserter skal du på snart?

Knofle

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Har skaffet billetter til Porcupine Tree i oktober, og skal på Wacken i sommer. :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal på Metallica i sommer på Forum i København, blir sweet, og Lamb of God og Mastodon er oppvarmings band så da blir d enda mer fuckings sweet

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet

Samme her. :)

Skrevet (endret)

Da har jeg endelig fått tak i billetter til coldplay- konserten i Bergen.

Er det noen enkel måte å få sjekket om billettene faktisk er ekte, og ikke en kopi?

Mine 2 henger sammen, og de ser naturligvis bra ut. Men lurte bare på om det er noen enkel måte å sjekke det på.. En kan aldri være for sikker :)

Eller er ikke dette så vanlig i Norge?

Endret av NiRaM
Skrevet
Da har jeg endelig fått tak i billetter til coldplay- konserten i Bergen.

Er det noen enkel måte å få sjekket om billettene faktisk er ekte, og ikke en kopi?

Mine 2 henger sammen, og de ser naturligvis bra ut. Men lurte bare på om det er noen enkel måte å sjekke det på.. En kan aldri være for sikker :)

Eller er ikke dette så vanlig i Norge?

Er ikke så vanlig i Norge, nei :)

Ser billettene bra ut, så er det som oftest the real deal. Men man kan kanskje ringe billettservice og lese opp det lange nummeret som er på billetten (er i alle fall det på de fleste), så kan kanskje de fortelle deg noe? Ikke vet jeg, men virker sannsynlig :)

Skal på LYNYRD SKYNYRD i kveld :D :D Andre konserter jeg skal på snart er: AC/DC 15. juni, Metallica 17 juni og 30 juli :)

Skrevet (endret)

Netse Konsert blir vell karmøygeddon Artic 5 september med:

Enslaved

Vreid

The Batallion

Thundra

Og en måned etter det blir det Amon Amarth :D

Alt i Haugesund.

Endret av Skogslik
Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Du kan ikke gå på Karmøygeddon uten å se Behemoth, kjære deg. ;)

Skrevet (endret)

Hehe, karmøygeddon har vert, for ca en måned siden, og ja var der og såg Behemoth :)

Karmøygeddon Artic er noe som er om høsten. Som bare varer 1 kvell, med 4 band.

Endret av Skogslik
Gjest Slettet+9871234
Skrevet (endret)

Ah! Min feil. :blush: Vel vel..

Edit:

Vreid og Enslaved funker forøvrig de også.

Endret av Slettet+9871234
Skrevet

Jeg skal på Dream Theater 26. september, med oppvarmingsband som Opeth, Bigelf og Unexpecet (tror jeg det het). Dessuten skal jeg på favorittbandet mitt, Green Day, i Oslo spektrum den 12. oktober. Gleder meg veldig til det! : )

• 2 uker senere...
Skrevet

Skal på Mötley Crüe i morgen, gleder meg stort! Dog fyller jeg ikke 18 før i høst, så hva er sjansen på at jeg ikke blir sluppet inn? Ser ut som en average 17-18 åring, verken mer eller mindre, og jeg har venner som bl. a. på Whitesnake-konserten slapp rett inn, selv om de begge var under 18.. Blir ganske så skuffet om de stopper meg, men er det stor sjanse for?

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet

Journey her også. Blir knall. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...