Gå til innhold

Hvilke konserter skal du på snart?


Knofle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, da ble det en konsert til da..

 

Bestilte (på implls) 2stk golden circle billetter til meg og dama til Kings of Leon i bergen.

Denne er i August, også skal vi se de i Manchester i Juni. Lol.

 

Så hittil i år så blir det :

 

Kings Of Leon 24 juni,

Roskilde (Fuck yeeah, Slipknot!!) 30 juni-7 juli.

Muse 23 juli (?, husker ikke helt dato)

Kings Of Leon 9 august.

 

 

Med biletter, turer osv så ender det vel på godt over 20 000kr tenker jeg. Oh gosh..

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Erre mulig? Trodde da at de kom med en norsk dato? Skuffa gitt.

Men det er da ikke noe problem å komme seg til en plass de spiller, må jo ikke være i Norge. Jeg er 16år og har lett organisert tur til Hamburg for å se de der. Har jo forståelse for at det kan være problem med tid men ellers, må ikke være så låst til lille Norge :)

Lenke til kommentar

 

Men det er da ikke noe problem å komme seg til en plass de spiller, må jo ikke være i Norge. Jeg er 16år og har lett organisert tur til Hamburg for å se de der. Har jo forståelse for at det kan være problem med tid men ellers, må ikke være så låst til lille Norge :)

 

Sant nok.. Reiser ikke lengre enn til søta bror isåfall :) bare merkelig at de turnerer hos alle naboene våre, men ikke oss. Om vi er heldige, så dukker det plutselig opp en norsk dato og :)

Endret av Pilkington1232
Lenke til kommentar

Sitter på gjerdet og venter, det kommer stadig annonsering på nettsida og twitter om nye konsertdatoer.

Følg @ironmaiden på twitter så slipper dere å sjekke nettsida hele tiden.

 

Kanskje ikke dumt, er ikke umulig at det dukker opp et par i Oslo eller Bergen. Men håper for all del at det ikke blir på Tel. Arena, var jo varmere enn Helv... der sist :/

Lenke til kommentar

Ja, TA er ikke noe bra sted på sommeren. Tipper det var 40 plussgrader nede i lokalet, og et bittelite luftehull oppe i taket.

 

Dryppa jo av meg med det samme jeg kom inn døra. Da er det også fint at de tok 30 kroner for et glass VANN.

Valle Hovin er jo greit siden det er ute og det blir kjøligere utover kvelden, men der blir lyden dårlig igjen, med mindre man står ganske langt frem. Oslo Spektrum og Valhall er der jeg har hatt best Maiden-opplevelser i Oslo.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Ja, TA er ikke noe bra sted på sommeren. Tipper det var 40 plussgrader nede i lokalet, og et bittelite luftehull oppe i taket.

 

Dryppa jo av meg med det samme jeg kom inn døra. Da er det også fint at de tok 30 kroner for et glass VANN.

Valle Hovin er jo greit siden det er ute og det blir kjøligere utover kvelden, men der blir lyden dårlig igjen, med mindre man står ganske langt frem. Oslo Spektrum og Valhall er der jeg har hatt best Maiden-opplevelser i Oslo.

 

Ja var helt gruusomt! Var pur lykke når man fikk den lille pusten med luft en gang hvert kvarter.

 

30,-?! De tok 50,- av meg! Meget artig å finne ut at Røde Kors delte ut gratis vann...

Godt poeng, men tror heller jeg foretrekker å stå ute, med litt dårligere lyd, enn å bli kokt levende. Har ikke opplevd dem ute ennå, så satser på at de får ute om de kommer.

Lenke til kommentar

Atmosfæren på en utendørs stadionkonsert er annerledes enn innendørs. Og du slipper den ekstreme varmen og svettingen med mindre du står i den tetteste klynga helt fremst.

 

Det er også ekstra deilig når Bruce introduserer Fear of the Dark med at det ENDELIG ble mørkt ute.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Atmosfæren på en utendørs stadionkonsert er annerledes enn innendørs. Og du slipper den ekstreme varmen og svettingen med mindre du står i den tetteste klynga helt fremst.

 

Det er også ekstra deilig når Bruce introduserer Fear of the Dark med at det ENDELIG ble mørkt ute.

 

Får helt gåsehud av tanken, spesielt når publikum begynner. Og Bruce er jo bare helt rå selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...