Gå til innhold

Ny klapptelefon med fint design og funksjoner


Anbefalte innlegg

Altså nå har jeg gått 1 år, rundt å lett etter en mobil som har passet mine behov. Å endelig fant jeg den; Samsung SGH.e720, men den kommer vist ikke til Norge.. da var det gjort!

Jeg vil ha en KLAPPTELEFON med FINT design å flott kamera og nydelig skjerm!

Hva er det dere kan tipse meg med? noen nyheter i nærmeste fremtid? Så at ikke E720 kommer til norge, men kanskje e730 kommer? den skulle jo komme ut i april i norden.. hva tror dere? hva passer mine behov?

trenger en del plass, ikke nødvendigvis minnekort!

bluetooth hadde vært kjekkt! GODT KAMERA + PRO SKJERM! Elsker da samsung da<3 men er åpne for alt! Har SE T300 nå:p hehe, den begynner å dra i årene nå. Kommer det noen jeg burde vente på? Noen klapp telefoner? Jeg begynte nesten å skrike når ikke sgh e720 kom til norge:(( :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det hadde vært meg som skulle ha kjøpt telefon, så hadde det ikke spillt noen rolle om den kom til norge eller ikke, som jeg nevnte tidligere kan man importere hjem til norge. Det er ikke toll på mobiletelefoner, det er heller ingen hemmelighet at det er mye som er billigere å importere enn å kjøpe over disk her i norge.

 

Kommer Samsung P850 til Norge? wub.gif

Den er jo tilnermet lik perfekt!!

3 megapikslers kamera, QVGA skjerm, bluetooth osv osv

ja, den var fin...!

 

Hei!

 

Kanskje litt off-topic, men kan man kjøpe E720 i Frankrike?

Tenker du på den nettbutikken der man kan få prisen i NOK og som selger fotoutstyr og mye annet også? Det skulle vel være mulig å få den der når den kommer ut ja, men jeg har glemt / mistet adressen til den butikke, kanskje du kan hjelpe meg? (er det ikke bilde av en delfin eller noe i logoen deres?)

 

edit: satte navne på quote'ne...

Endret av jalejale
Lenke til kommentar

Okok, så (jeg vil bare få det 100% sikkert)

 

Altså, dere i Amobil.no sier at Samsung SGH-E720 skal komme til SKANDINAVIA!

Så, på en annen post jeg har skrevet spurte jeg om skandinaviske mobiler kommer med norsk meny, da sa dere at "alle mobiler som kommer til skandinavia skal ha Norske, Svenske og Danske menyer" <-- er dette rett?

 

Og, når den ikke kommer til Norge da, så kan jeg bestille den fra Sverige/Danmark UTEN at dette går noe særlig ut over prisen?

 

Håper at noen svarer:) Noen som VET svarene og ikke tipper! :w00t:

Lenke til kommentar
Og, når den ikke kommer til Norge da, så kan jeg bestille den fra Sverige/Danmark UTEN at dette går noe særlig ut over prisen?

 

Håper at noen svarer:) Noen som VET svarene og ikke tipper! :w00t:

hehe... jeg vet det at hvis du bestiller varer over 200kr så må du betale moms når varen kommer til norge... denne er på 25%, derfor må du legge til 25% til prisen. (du tar prisen på telefonen og ganger den med 1.25, så har du totalsummen...)

det skal ikke være noe mer en dette...

Lenke til kommentar

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd.

Lenke til kommentar

Jeg beklager virkelig "topicen" min arehei!:\

-----

Okok, jeg skjønner dette med en vare over 200 og slik! :thumbup:

 

Da er det eneste jeg lurer på.. bare 1 ting igrunn! Kan noen av dere forsikre meg at E720 kommer til Norden/Skandinavia? Eller er dette bare et rykte som har spredd seg osv? Har lest på andre linker ang. dette, men det står på en måte ikke 100%. Noen som kan svare på dette?

Fordi, viss den gjør det, så er det jo bare for meg å bestille ivei når den kommer. For alle mobiltelefoner som er i norden/skandinavia har jo norske menyer :cry: (rørt) :D

 

(Rett meg om jeg tenker feil da folkens, å gjerne svar meg;))

Lenke til kommentar
Da er det eneste jeg lurer på.. bare 1 ting igrunn! Kan noen av dere forsikre meg at E720 kommer til Norden/Skandinavia? Eller er dette bare et rykte som har spredd seg osv? Har lest på andre linker ang. dette, men det står på en måte ikke 100%. Noen som kan svare på dette?

Fordi, viss den gjør det, så er det jo bare for meg å bestille ivei når den kommer. For alle mobiltelefoner som er i norden/skandinavia har jo norske menyer :cry: (rørt) :D

 

(Rett meg om jeg tenker feil da folkens, å gjerne svar meg;))

Hvorfor sender du ikke bare en mail til Samsung?

Lenke til kommentar

Kan jo igrunn gjøre det. Som du sier. Bare at jeg føler at dere kan mer liksom :p hehe. Kontakte Samsung.com elns da?:)

 

EDIT:

 

Kall meg hva du vil, men jeg ser ikke ossn tlf av E720 eller Z500 som har 3G?

 

EDIT:

 

Altså, nå har dere bare gjort meg i tvil.. Samsung E720 eller Z500 ! Hva mener dere er den beste?

Endret av HybRis
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Ta en titt på den nye kamskjellkolleksjonen til Samsung. Ser ut som om du har gjort det allerede.

Jeg har lest en del om SGH X640. Utrolig upraktisk navn, men gode funksjoner. Mangeler bare en skjerm uttapå. Synd med det i grunn.

Men den er utrolig stilig! Svart og greier.

Sjekk ut artikkelen på amobil.no

Lenke til kommentar

Samsungs nye klappmobiler er noe for alle og enhver :love:

 

Høyteknologi miksa med fancy deisgn blir visst uungåelig for Samsung i tida som kommer ;)

 

Samsung P850 kan jo være verdt en titt

Dessuten kommer det jo bøttevis med knallbra kamskjell i årene som kommer :thumbup:

Men om du ikke vil vente lenger så..

 

Jeg tror faktisk Panasonic kommer med litt mer høyteknologi enn Samsung gjør

DEssuten slippes også Panasonic i norden raskt :thumbup:

Lenke til kommentar
Hei!

 

Kanskje litt off-topic, men kan man kjøpe E720 i Frankrike?

Tenker du på den nettbutikken der man kan få prisen i NOK og som selger fotoutstyr og mye annet også? Det skulle vel være mulig å få den der når den kommer ut ja, men jeg har glemt / mistet adressen til den butikke, kanskje du kan hjelpe meg? (er det ikke bilde av en delfin eller noe i logoen deres?)

 

edit: satte navne på quote'ne...

 

Hei!

 

Ja, Nomatica var vel den nettbutikken,

 

T-mac1.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...