Goliath Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 (endret) Leste denne annonsen: Les her ..er denne sann eller hoax? EDIT: det jeg først tenkte var hoax i og med at en Skyline ville ha vært eid av en enthusiast og blitt bedre beskrevet enn airbag, elektriske vinduer og slik... hva tror dere..? Endret 12. mars 2005 av ohh-noo
Pluggen Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Fake!!!! Hadde vært førsteside i VG for noe sånt... Har aldri hørt om noen som har blitt stoppa så brutalt i 330km/t i Norge...
Marvil Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Haha, den er nok fake. Som innbygger i Gjøvik, så skulle til og med jeg klart å få med meg en Skyline i 330km/h som ble stoppa av politiet..
chma Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 HAHA, hvor døvt er det ikke å skrive noe sånt.... Lurer på hva overskriften i vg hadde vært....Fly i lav høyde stoppet på vei mot Trondheim...
Pluggen Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Noe i den duren... Eller: Gutt (15) lekt med pappas tastatur, fikk "drømmeavgifter" (er vel noe som heter det i (avgifts)Norge å...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå