Gå til innhold

Face of Mankind. Kjempekult MMORPG. (Open beta)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har jaffal lyst å møte noen jeg kan samarbeide med for jeg forstår ingenting

Hvor er du nå? Vi kan møtes?

 

Hvilken faction er du?

 

Edit: Hva heter du ingame? Legg meg til friends list i communicator: Deus Ursus.

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Jeg kaller meg for Kolbein Steinsbø ingame å jeg er en mercenary og jeg er nok på rommet mitt på månen.

Ok gå ut av leiligheten din og vent, og ikke gå noen steder! Legg meg til friendslist, så kan vi snakke i private chatten.

 

Våre factions liker ikke hverandre så godt. :hmm: Vi får være litt forsiktige.

 

Ok? Si ifra når du logger på.

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Møkka spill! Så fort jeg prøve å gå ut av leiligheten så klikker spillet :hrm::dontgetit:

Det hadde |\|etallica oog slipknot_fan problemer med også. :dontgetit: Rare greier, jeg og deathstalker har jo akkurat reist gjennom halve universet uten problemer. :p

Jeg har prøvd flere ganger nå, det samme skjer hver gang.

Lenke til kommentar
Møkka spill! Så fort jeg prøve å gå ut av leiligheten så klikker spillet :hrm::dontgetit:

Det hadde |\|etallica oog slipknot_fan problemer med også. :dontgetit: Rare greier, jeg og deathstalker har jo akkurat reist gjennom halve universet uten problemer. :p

Jeg har prøvd flere ganger nå, det samme skjer hver gang.

Rare greier. |\|etallica prøvde om og om igjen, til ingen nytte.

Lenke til kommentar
Jeg fåkke spillt, Regga meg som "samsung" (der du sier hvilken type prossesor, mail, osv) Så når jeg kommer til "Login" taster jeg passord, og "samsung", Sier den, "user samsung does not exist" eller noe lignende, noen som vet hva som er gale?

Trykk change settings på fomportal.com, så skriver du navn på høyre side så accounten din blir active.

Lenke til kommentar

Gratisalternativer? *Teste*

 

Har jo hørt at spillet skulle bli "rensket opp litt"

 

 

Sorry B-QL, ingen liste, spør litt rundt. Jeg kan noen da:

 

Zanathid 5 Inflex - 9mm (God og billig nybegynner-pistol)

Ryx 7 Streamline - Energy Cell ( Også god og billig nybegynner-pistol)

Tror alle, ihvertfall de fleste gevær som skyter laser-stråler bruker energy cell.

 

Obs obs! Ammo og våpen MÅ være samme QL (quality)

 

 

TrulZern: Gratisalternativene eller spillet? :p

 

Timesvis og timesvis. :!:

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
men seriøst hva går det ut på?

altså hva skal man gjøre, hva skal man oppnå`?

Det spørs etter hvilken faction du er. I ditt tilfelle, LED, som faktisk er polititet. Da er ditt mål å opprettholde ro og orden, løse situasjoner osv. Det du gjør er ikke forgjeves, dette spillet er så genialt, alle valg har innflytelse på alt og alle.

 

Du kan lese om historien osv her: http://www.fomportal.com/?page=background....ng=en&section=2

Lenke til kommentar
Jeg kan med stor glede si at nå funker spillet. :)

Gratulerer! :thumbup: Kom ut en ny patch i dag, var nok en bug som ble fikset. Skulle gjerne h hjulpet deg inn i spillet nå, men nå må jeg få meg litt søvn. :sleep:

 

 

Ø.B.: IMO: Ja!

Endret av ehs5
Lenke til kommentar

En ting som jeg så etter i går og mens jeg leste litt på hjemme siden til FoM. Man får XP for oppdrag, men karakteren din får ingen nye skills/ferdigheter? Så man kommer seg bare oppover i 'systemet' men man blir aldri bedre etter 4 månder enn fyren som starta for 2 timer siden? Man får bare råd til bedre utstyr?

 

Litt kipt at det ikke er noen autogenererte oppdrag, bare oppdrag som en over deg gidder og lage. Leste på forumet til FoM at enkelte av disse guildene hadde en litt elite instilling over dem under seg og bare lagde kule oppdrag for seg selv...

 

 

Skal teste dette mer så lenge det er gratis ihvertfall :)

Lenke til kommentar
En ting som jeg så etter i går og mens jeg leste litt på hjemme siden til FoM. Man får XP for oppdrag, men karakteren din får ingen nye skills/ferdigheter? Så man kommer seg bare oppover i 'systemet' men man blir aldri bedre etter 4 månder enn fyren som starta for 2 timer siden? Man får bare råd til bedre utstyr?

 

Litt kipt at det ikke er noen autogenererte oppdrag, bare oppdrag som en over deg gidder og lage. Leste på forumet til FoM at enkelte av disse guildene hadde en litt elite instilling over dem under seg og bare lagde kule oppdrag for seg selv...

 

 

Skal teste dette mer så lenge det er gratis ihvertfall :)

Det er jo det som er så genialt med dette spillet! Du spiller med dine egne ferdigheter, ikke etter hvor lenge og hvor mange nivåer du har gått opp. Samme med oppdragene på en måte, dette spillet er ment for at det skal være realistisk og skille seg ut fra andre MMORPGer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...