Phyrexian Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Nå får jeg connectet men den starter ikke bare laster ned patcher og de klikker når jeg får en currupted file message!!! noen som har hatt samme prob?? eller har du noen tips, så svar!!!
-=Toasted=- Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 jeg tror snart det er like greit om du ringer blizzard support jeg.. virker som om du har litt problemer med oppsettet ditt generelt.
darkness| Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Hva med å laste ned patchene manuelt og installere? Vet ikke om det funker, men har også hørt om folk som måtte installere i safemode.
Phyrexian Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Skrevet 11. mars 2005 http://www.wowtorrents.de.vu/ Er alle de nyeste der?? den nyeste der er jo 1.2.1 men jeg får den feilmeldinga på 1.2.4 så sikker på at de er de nyeste`??
Uderzo Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Det ser ikke ut til at de nyeste patchene ligger der. Men som en over meg sa, prøv å reinstallere spillet.
Phyrexian Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Skrevet 11. mars 2005 Det ser ikke ut til at de nyeste patchene ligger der. Men som en over meg sa, prøv å reinstallere spillet. prøvd 2-3 gangeer faktisk!!
Phyrexian Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Skrevet 11. mars 2005 Probet er t jeg ikke får lageet noen char eller no sånt lixom, hvorfor kan jeg ikke bare begynne å spille??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå