hemo Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Eg har testa ein Caldera som hadde ftp-server ståande å gå. Det var ein klientmaskin, men eg kunne surfa til http://ip-adresse-til-caldera-maskina og få opp ei startside. Der var det ein link til web-vnc og url'en skifta då til: http://ip-adresse-til-caldera-maskina/vnc Innlogginga og sånn minna om TightVNC, og eg likte det eg så... Men til folk her: Når du set opp ei maskin med Linux (uavhengig av distribusjon og skrivebordsmiljø) - kva for VNC/Remote desktop-løysing plar du bruka? (du vil jo "nå" maskina når du er på farten...)
dessessop Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 SSH stort sett. Er greit når eg er på jobb. Kan eg bruke putty på windowsmaskiner for å nå kontormaskina mi.
Terrasque Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 samme her. Hvorfor grafisk? Bortkasta båndbredde, og langt fra så sikker.
dessessop Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 samme her. Hvorfor grafisk? Bortkasta båndbredde, og langt fra så sikker. Eg ser poenget vist ein skal bruke grafiske program som dc.gui eller slikt... kunne jo våre kjekt å logge seg inn på maskina si heime fra jobb og sjå korleis det gikk med nedlastning.. men uten om det er det nok ikkje vits når ein bruker linux.
hemo Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Skrevet 11. mars 2005 Akkurat... Til no har eg ikkje lært meg nokon av kommandoane for å få utført ting på ein Linux-boks... Ein annan ting: Skal du hjelpa/støtta/læra opp eksterne brukarar på Linux, så *må* ein grafisk VNC-aktig funksjon på plass... Er det nokon som er "betre" enn andre? Har enkelte Linux'ar eller skrivebordsmiljø innebygd støtte for dette?
femfulle Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 (endret) samme her. Hvorfor grafisk? Bortkasta båndbredde, og langt fra så sikker. Eg ser poenget vist ein skal bruke grafiske program som dc.gui eller slikt... kunne jo våre kjekt å logge seg inn på maskina si heime fra jobb og sjå korleis det gikk med nedlastning.. men uten om det er det nok ikkje vits når ein bruker linux. Ved hjelp av X forwarding (via SSH) kan ein åpne grafiske program på ein ekstern maskin i ein lokal X session. edit: men ikkje "overvåke" eit køyrande program Endret 11. mars 2005 av femfulle
dessessop Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Ved hjelp av X forwarding (via SSH) kan ein åpne grafiske program på ein ekstern maskin i ein lokal X session. hmm.. det vise eg ikkje.. korleis gjør ein det?
femfulle Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 (endret) http://www.linuxguiden.no/index.php/OpenSSH#X11-forwarding Eg hadde eit problem med ssh forespørselen til den eksterne maksina. Eg løyste dette ved å bruke "ssh -Y" istadenfor "ssh -X". Ein meir komplett guide: http://www.hn.edu.cn/book/NetWork/Networki...ssh/ch09_03.htm Endret 11. mars 2005 av femfulle
dessessop Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Ikkje ein dum sak det, men eg får det ikkje til å funke gjennom putty i windows då.
olear Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Ved hjelp av X forwarding (via SSH) kan ein åpne grafiske program på ein ekstern maskin i ein lokal X session. hmm.. det vise eg ikkje.. korleis gjør ein det? Vil bare si at X over SSH kan være ustabil, det vil si at en del programmer har problemer med X forwarding gjennom SSH og gir deg mange fine feilmeldinger eller bare låser seg. Anbefaler at du lærer deg Linux slik at du ikke trenger GUI for å gjøre ting
stigfjel Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Jeg bruker SSH og VNC (VNC kun over lokalnettet).
Torbjørn Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 dessverre, det vil nok ikkje fungere. jo det vil fungere. akkurat som med en linuxmaskin, vil du trenge en X-server på den pcen du ønsker å se grafikken på, dvs du trenger en X-server for windows. dette finnes det en god del implementasjoner av. I varierende pris og kvalitet.
Torbjørn Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Jeg bruker SSH og VNC (VNC kun over lokalnettet). portforward over ssh lar deg ta med deg VNC ut i store verden og.
stigfjel Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Jeg bruker SSH og VNC (VNC kun over lokalnettet). portforward over ssh lar deg ta med deg VNC ut i store verden og. Kanskje, men maskinen jeg vanligvis styrer står bak en firewall-maskin. Den er ikke synlig utenifra. Må koble meg på firewallen via SSH for så å kunne koble meg videre til den maskinen jeg har det meste av programmer på.
Torbjørn Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Jeg bruker SSH og VNC (VNC kun over lokalnettet). portforward over ssh lar deg ta med deg VNC ut i store verden og. Kanskje, men maskinen jeg vanligvis styrer står bak en firewall-maskin. Den er ikke synlig utenifra. Må koble meg på firewallen via SSH for så å kunne koble meg videre til den maskinen jeg har det meste av programmer på. ... og det er akkurat dette jeg beskriver løsningen for...
objorkum Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Eg brukar alltid SSH mot servarane mine (ein køyrer stort sett ikkje grafisk på server). Er ikkje stort ein kan administrere på ein server over grafisk. Har satt opp ein tynnklient mot desktop-maskina mi. Den brukar XDMCP, som er utruleg digg. Dvs klienten koblar seg opp mot mi maskin sin X-server.
hemo Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Skrevet 15. mars 2005 Altså: For å få grafisk kontroll over ein datamaskin med Linux (Mandrakelinux 10.1 i mitt tilfelle) er det Thight VNC som gjeld? I utgangspunktet droppar eg tryggleik (Windows XP sin "Tillat brukere å koble til datamaskinen eksternt" er vel heller ikkje kryptert og sikker?) og dette med SSH og mogeleg portforward gjennom SSH. Eg trur også X-server og tynnklient bør utsetjast til seinare! Litt av tanken bak dette var å hjelpa brukaren som altså må kunne sjå kva som skjer på skjermen...
Torbjørn Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 tror ikke du får til å ha to brukere i samme desktop sessjon, slik du gjør med vncserver i windows. med ssh + vnc har du vnc med god sikkerhet.
femfulle Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 dessverre, det vil nok ikkje fungere. jo det vil fungere. akkurat som med en linuxmaskin, vil du trenge en X-server på den pcen du ønsker å se grafikken på, dvs du trenger en X-server for windows. dette finnes det en god del implementasjoner av. I varierende pris og kvalitet. Var klar over at det fungerar med Xserver i windows, men har ikkje testa det sjølv. Er dette ei god løysing? Korleis fungerar det men tanke på stabilitet, hurtigheit, eventuelt andre faktorar?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå