Gå til innhold

får jeg kjøpt casemods utenom internett?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruk gulesider.no! :thumbup:

Hvor bor du da? Jeg kontakta noen folk som drev med data ikke så langt fra her jeg bor og de greide å skaffe meg casemod-"supplies" meget raskt! Så spør noen lokale.. Men om du skal kjøpe mange varer råder jeg deg til å kjøpe fra nettet! Du kan ofte spare gromt på det, i tross frakta..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

greit takk for alle svar :) grunnen til at jeg ikke vil kjøpe fra nettet er fordi jeg kanskje eventuelt skal kjøpe litt og litt.. ikke masse samtidig, og da er det dritt å betale frakt hver gang.. dessuten er det lettere når jeg har noen å snakke med i en butikk og se på varen før jeg kjøper osv.

Lenke til kommentar

Tråla Oslos gater for en stund tilbake, men fannt ikke en eneste butikk som solgte over disk. Mener å huske at PCStyling.no har enkelte forhandlere rundt omkring i landet, men husker ikke hvor. De hadde ihverfall en liste over de på webben før. Send de en mail og hør :)

Lenke til kommentar
Tråla Oslos gater for en stund tilbake, men fannt ikke en eneste butikk som solgte over disk. Mener å huske at PCStyling.no har enkelte forhandlere rundt omkring i landet, men husker ikke hvor. De hadde ihverfall en liste over de på webben før. Send de en mail og hør :)

Sjekk Møllergaten, der ligger 2 databutikker etter hverandre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...