co2 Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Jeg vimsa litt mye rundt i slutten og rakk ikke å se ned på Breen for å se hva som sjedde med ham før eksplosjonen. Gikk han i lufta? Datt han ned eller frøs han i tiden?
Glipp Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Jeg vimsa litt mye rundt i slutten og rakk ikke å se ned på Breen for å se hva som sjedde med ham før eksplosjonen. Gikk han i lufta? Datt han ned eller frøs han i tiden? eksploderte tror jeg ja
Bear^ Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Jeg vimsa litt mye rundt i slutten og rakk ikke å se ned på Breen for å se hva som sjedde med ham før eksplosjonen. Gikk han i lufta? Datt han ned eller frøs han i tiden? Who can know sutch things, only the oracle Vet ikke hva jeg skal tro. Breen kun ha død, rukket å teleportere seg til dit han skulle, blitt fråsen i tid. Men, hvorfor bry deg om Dr Breen, gammel wannabe verdens leder. Tenk heller på Alyx, hva skjedde med henne døde hun, overlevde hun, jeg vil ha et svar hva som skjedde med spillverdens heiteste Poly dame
Bromlexl Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Tenk heller på Alyx, hva skjedde med henne døde hun, overlevde hun, jeg vil ha et svar hva som skjedde med spillverdens heiteste Poly dame Viss jeg ikke husker helt feil så ble hun telepotert inn i mine drømmer og fantasier
Gorthaur Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Kommer jo en tilleggspakke snart, og man skal visstnok spille henne i den, så dau er hun nok ikke....
co2 Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Skrevet 11. mars 2005 Kommer jo en tilleggspakke snart, og man skal visstnok spille henne i den, så dau er hun nok ikke.... Det er avbekreftet av Valve
ttt Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Kommer jo en tilleggspakke snart, og man skal visstnok spille henne i den, så dau er hun nok ikke.... kven har sagt at ein tilleggspakke vil foregå etter hl2? det er vel meir sannsynleg at handlinga vil vere lagt til før eller under handlinga i hl2. personleg så håper at at heile gjengen døde i eksplosjonen. vert litt meir interessant då.
TCi Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Regner med at Breen ble tatt av eksplosjonen ja. Men stor sjanse for at han ble teleportert like før også, selv tviler jeg. Alyx har ingen viktig rolle i selve handlingen og Gman selv (virker det som), så vi må nok anta at hun dør i eksplosjonen. Vi kan da selfølgelig håpe, men HL er ikke som en vanglig Hollywood såpeserie (heldigvis). Utvidelsespakkene til HL ble laget av Gearbox Software. De tok for seg paralelle historier til HL. Nå som Valve personlig lager en utvidelsespakke så kan dette endre seg. De vet hva som skjer og når osv. Ut i fra det så kan egentlig utvidelsespakken ta for seg en hvilken som helst tidsperiode. Selv har jeg lyst til å se Combine angrepet på Jorden... Men så lenge Valve styres showet så kan hva som helst skje.
co2 Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Skrevet 12. mars 2005 Men så lenge Valve styres showet så kan hva som helst skje. Og bra er det
Wyldelife Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Tenk heller på Alyx, hva skjedde med henne døde hun, overlevde hun, jeg vil ha et svar hva som skjedde med spillverdens heiteste Poly dame Viss jeg ikke husker helt feil så ble hun telepotert inn i mine drømmer og fantasier :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå