Gå til innhold

Diskutere det nye Honor systemet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.wow-europe.com/en/pvp/pvp-article-part2.html

Liker mesteparten her. Armorn du kan få ser kul ut og alliance og horde titles høres bra ut. Men...

As it stands now, when you accrue a Dishonorable Kill, it will not have a negative impact on your current honor ranking. You'll still get to see what the system considers a Dishonorable Kill, but you won't be assessed a penalty for it. At the moment, we don't want to penalize Dishonorable Kills because on normal (PvE) servers, the primary way to instigate PvP battles is through the attacking of NPCs. However, should enough PvP combat occur in Battlegrounds or if the number of Dishonorable Kills escalates to such a degree that it hampers general gameplay, we may well step in and institute a penalty for Dishonorable Kills.

Men andre ord, ganking kommer til å fortsette på pvp serverne. Du får + poeng for honor kills, men ingen - poeng for dishonorable kills.

Så hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan ha en positiv effekt selv om det ikke gis dishonour for ganking, simpelthen fordi de fjortiss-by-heart spillerene som ganker nå vil gå etter max honour points fortest mulig for å være mest mulig "1337"... med andre ord: de/mange vil ikke "sløse" tid med ganking når de ikke får noe for det.. håper jeg iallefall..

Skrevet

Synes også det ser ganske mye slik ut som mrLee sier, det er mange som ikke liker tanken på å ha haugevis av dishonorable kills med char'en sin, selv om det ikke kommer noen "straff" *_*

Skrevet

Forøvrig: det er en annen tråd som er mye lengre om tema.

Men det er ikke snakk om "det er mange som ikke liker tanken på å ha haugevis av dishonorable kills med char'en sin". Det er snakk om at man hele tiden må jobbe produktivt med honourable PvP kills for å heletiden holde seg blandt de beste innen rank. Ergo vil de fleste ikke ta seg tid til å ganke, simpelthen fordi det er sløsing med tid de kunne fått honour points i :)

Skrevet (endret)

Er det så og forstå at man for minus poeng om man dreper den andre siden side non-combat NPC's? I så tilfelle er det teit.

I krig skal jo man ødelegge for hverandre. Hvem bryr seg om en vakt blir drept liksom. Men tar man ut våpenselgeren eller griffin-mesteren så sliter motstanderne....

EDIT: Ahh jeg leste litt mer og forsto det slik at man fremdeles kan hakke løs på NPC's..thank god!

Endret av gamer73
Skrevet
Skulle gjerne vært en penalty, men på en annen side...da jeg blir angrepet av spillere som er 30 lvl's under meg så har ikke jeg tenkt å ignorere det.

ingen forventer vel det da!

Skrevet
Er det så og forstå at man for minus poeng om man dreper den andre siden side non-combat NPC's? I så tilfelle er det teit.

I krig skal jo man ødelegge for hverandre. Hvem bryr seg om en vakt blir drept liksom. Men tar man ut våpenselgeren eller griffin-mesteren så sliter motstanderne....

EDIT: Ahh jeg leste litt mer og forsto det slik at man fremdeles kan hakke løs på NPC's..thank god!

konstant camping av transport NPC's blir behandla som griefing og blir slått ned på fordi det forstyrrer gameplay for mange... det er iallefall det jeg har hørt etter at en idiot gjorde det på US server...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...