Gå til innhold

forstørrer tv`et ditt opp til 175"!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ok, det er sikkert ikke det beste greiene i verden, MEN det er faktisk bare 200 spenn (inkludert porto).. det skal da havne under tollgrensen, slik at det ikke blir noen extra utgifter enn det.. mulig det er verdt å prøve?

 

 

men HVA er det egentlig?

Lenke til kommentar
Joda, blir sikkert "the greatest gaming enhancement ever made" av å putte en linse foran den slitne TV-en din og blåse bildet opp til 175". :roll:

hva? kaller du tven min sliten? er jo en 32" wega fra sony som bare er 2 år gammel.. :)

 

menmen.. det kan umulig være så bra som de skal ha det til, men når det kommer til spill så er det helt sikkert verdt det, med tanke på at det faktisk bare er 200 spenn... jeg mener i allefall at det er verdt et forsøk, og jeg vurderer faktisk å kjøpe en... Det er bare så synd at jeg ikke har en vegg å skyte på...

Lenke til kommentar

Dette er tatt opp på forumet før.

 

Man bygger selv en lystett kasse foran på tv'en, der den ene siden er denne linsen man får tilsendt. Dette skal virke som en prosjektør som skyter tv-bildet på en vegg. Det fungerer, men kvaliteten er temmelig dårlig.

 

Søk litt på forumet, så dukker nok tråden opp.

Lenke til kommentar

Hei, har sett dette til salgs mange ganger på qxl, og en av de hadde lakt ved en film om hvordan det så ut og jeg sier bare :no::thumbdown:

:whistle: det bygges en kasse hvor tvn skal stå på hodet oppi, og bildet blir (iallefall på den filmen) RUNDT og dårlig kvalitet, kunne aldri tenkt meg og sitte og se på noe sånt i lengre tid ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...