Thraze Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Aasgaard.... uff og uff... Istedet for å skylde på mage's, så skyld på BLIZZARD som har lagd Dreadmist så UENDELIG mye bedre. Du har de dummeste argumentene noen sinne... Alle mages med litt peiling vil ALLTID rulle på Dreadmist, hvem i helvete er så dumme at de sier nei til +800ekstra hp?? Det er likt for begge, warlocks kan trille på magisters set, akkurat som en mage kan trille på dreadmist. (seff, en warlock driter i magisters, fordi dreadmist er så uendelig mye bedre uansett) Og å komme å si at en warlock trenger stamina mer enn en mage viser kanskje at du bør revurdere fritiden din litt? Jeg trodde du hadde spillt spillet endel, men jeg tar kanskje feil? En warlock har healtstones, drain life greia, en pet som kan ta skade for dem, som gir dem enten stamina buff, eller en de kan ofre for fullt liv osv osv... hva har en mage? Spirit? Tror ikke jeg vil begynne å diskutere spirit her.. kan bli stygt..
chokke Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 gjør som meg Snakk med gruppa og vær sikker på at de ikke trenger det. Er alltid sistemann i gruppa som ruller på et item. Eller kommer klart ann på gruppa, hvis alle ruller på alt, skal søren meg jeg rulle på alt og! OT: Finnes det et interface program hvor man kan sette inn hvem som skal hevnes (av allied) og hvem som skal stenges ute fra grupper (på horde)?
likferd Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Finnes en "kill on sight" mod for motparten, men har ikke sett noe lignende for dine egne folk. Kansje du kan legge inn horde i "kill on sight" mod og.
Aasgaard Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Altså, dette blir rett og slett for dumt. Som sagt et par ganger nå kan dere godt argumentere for at Dreadmist er det beste settet en mage kan få, men det forandrer ikke det minste på faktumet at det er et sett skapt for warlock. Dette er da heller ikke noe jeg sitter og finner på her og nå. Det _er ikke akseptert_ blant gode og "seriøse" spillere flest at en mage roller på dreadmist i konkurranse mot en warlock. Det hjelper fint lite hvor mye dere sikler, hvis dere roller _vil_ det føre til at dere blir svartelistet hos _mange_. Jeg har sett det, mange ganger, og det vil skje igjen. Bruk gjerne dreadmist, men dere bør tenke dere om 3 ganger før dere roller i konkurranse med en warlock. Det kan ruinerer ryktet deres veldig fort. Ja, en warlock har typisk mye mer stamina enn en mage, på bekostning av andre ting. Warlock bruker da også (som sagt) helse på et annet vis, enten det er til å heale pet, skade seg selv i aoe eller å fortløpende omdanne til mana. Healthstones og eventuell staminabuff er forresten noe som kommer hele gruppa til gode, man soloer relativt lite på 60. Det er ganske få som spiller warlock, det er ingen umulighet for en mage å få et warlock-sett uten å risikere å bli svartelista hos de "beste" guillds på serveren.
klilleng Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Noen som begynner å ta spillinga litt vel seriøst her eller?
Djevlen Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Som jeg har sagt tidligere så er da deadmist-bonusene flotte for en mage.Det hjelper fint lite at noen av bonusene fungerer for en mage også.*snip* Den første ville riktignok fungere for alle klasser, men det veldig tydelig at dette er warlock-saker. Kjent sak for de fleste på høy level. Kjent sak for de fleste på høy level at dreadmist er det beste settet for mage, ja.. En mage i dreadmist går glipp av en bonus: +15 shadow-dmg. http://wow.allakhazam.com/db/itemset.html?setid=183 <- Hvordan drar en mage nytte av "8 pieces: Increases the Attack Power of your pet by +40."?
klilleng Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Forøvrig, Mage-settet er jo selvsagt dette: http://wow.allakhazam.com/db/itemset.html?setid=210 *sikle sikle*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå