Gå til innhold

adobe video collection


Anbefalte innlegg

Hei

Tenker å kjøpe adobe video collection som innholder: Premier 1.5, Audition 1.5, Afftereffects 6.5, Encore DVD 1.5.

Her i australia får jeg den i studentversjon til ca 3300 kr.

Skal være fullversjoner og gode greier, ser at denne pakken ligger på ca 13000 hjemme (ikke student).

Bør jeg kjøpe denne studentversjonen eller er det noe liten skrift jeg ikke har sett...? feks begrenset versjoner eller ikke mulig å oppgradere.

Noen som har erfaringer med dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke svare deg på det du egentlig spør om (forskjellen mellom studentversjon og vanlig versjon), men jeg synes selv at jeg gjorde et veldig godt kjøp da jeg kjøpte video collection (i USA). Du får deg en kjempepakke som "kan alt". Det eneste programmet jeg har gitt opp å forstå er Audition, det ble for mye fikling for meg.

Lenke til kommentar
Det er jo helt sprøtt  :cry:

Nei, det er jeg ikke enig med deg i. Hvis du får en vare til en brøkdel av prisen så må du forvente begrensninger.

De fleste studenter vil trenge videoredigeringsprogramvaren for hjemmebruk, opplæring og prosjekter. Da er det ideelt å få lov til å kjøpe den uten til dette formålet til en virkelig billig penge.

 

Når dette er sagt: Det ferdige produktet (DVD/MPEG/WMF) er jo ikke "vannmerket" med "not for commercial use" så det blir opp til den enkeltes moral å etterleve begrensningene Adobe har pålagt deg i lisensavtalen...

Lenke til kommentar
Det er jo helt sprøtt  :cry:

Nei, det er jeg ikke enig med deg i. Hvis du får en vare til en brøkdel av prisen så må du forvente begrensninger.

De fleste studenter vil trenge videoredigeringsprogramvaren for hjemmebruk, opplæring og prosjekter. Da er det ideelt å få lov til å kjøpe den uten til dette formålet til en virkelig billig penge.

Ok, kanskje du har rett :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...