Gå til innhold

Ble WoW for dyrt? Prøv Knight Online!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

her er ett annet mmorpg spill som er 100% gratis.

 

R.O.S.E. Online, eller Rush On Seven Episodes som er det lange navnet.

 

lyse, pene og sterke farger, morsomme dyr, enkelt oppbygt og lett å få dilla på å spille det. :D

 

spillet er i beta fasen men det tilsier ikke at spillet er ustabilt eller sliter med bugs. de buggene som jeg har kommet over er, spillet vil ikke starte med mindre du har satt regionale instillinger til Engelsk, USA.

spillet nekter å starte viss det er installert til en katalog som har mellomrom i navnet. f.eks d:\spill\rose online\ går ikke, d:\spill\roseonline\ fungerer fint.

ved oppdatering så kan det skje at oppdaterings-klienten krasjer mens den holder på å laste ned oppdateringer. når det gjør det så er det bare å starte på nytt og den vil fortsette der den stoppet. ellers så er det ikke andre feil enn ett tonn med skrivefeil og elendig engelsk. eks. inlogging 'select sever' osv.. ;)

spillet skal ha 7 forskjellige planeter du kan reise til, per dags dato så er ikke mer en 2 planeter tilgjengelige men det forandrer seg. :)

 

edit: leif ;)

Endret av Prelude
Lenke til kommentar

det er akkurat som de andre onlinespilla jeg har testa. Drep fiender, kjøp bedre utstyr. Gang dette med 10 ganger, ta et quest, gang dette med 10 ganger, woila, der har du knight online. Jeg begynner å gå lei av det. Er lvl 28 Magician, håper lunar war og siege er litt gøy ellers blir det fort sletta.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

har spilt det en god del som rogue nå, og er lvl 21. egentlig ganske avhengighetsskapende selv om det kan bli litt ensformig hvis man spiller alene. Man må nesten spille i party med noen man kjenner, eller kjøre litt morsomme quests for at jeg skal holde på lenge.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

det spillet her er noe av det sureste som finnes, spillte det for 3 måneder siden. Noe mer tragisk finner du ikke, utenom Saga of Ryzom kanskje.

 

Styr unna! ta det fra en som har spillt mye mmorpgs. PRøv

 

eve-online

anarchy online

wow

star wars galaxies

 

istedet. Er trossalt en grunn til at spill koster noe, er fordi de har et staff som engasjerer seg. Solide servere, få bugs. Mye maintenence, og en bunnsolid gameplay.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...