Gå til innhold

Se her om du ikke får 5.1 lyd i Winamp!


Anbefalte innlegg

Vet at mange sliter med 5.1 lyd i winamp.

Har faktisk vært ganske umulig å få til helt til jeg kom over den fixen her så ble alt i orden.

 

Du bare laster fila ned.

Instalerer.

Ctrl + p i winamp -> Output -> KB 5.1 Channel Output.

Der ligger den, jeg måtte ikke "configge" noe for å få det til, men kanskje noen må det.

 

Funker da på Asus og Creative...

 

Andre produsenter vet jeg ikke!

 

:thumbup:

 

Last den ned her!

Endret av tbend
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Må man ha den nyeste Winamp inne for at det skal fungere. Jeg har 5.03 inne og det fungerer ikke hos meg. Alt fungerer fint når jeg spiller musikk i Windows Media Player, men ikke her. Litt plagsomt siden jeg elsker å spille musikk i winamp. Hva bør jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Hei.

 

Må man ha den nyeste Winamp inne for at det skal fungere. Jeg har 5.03 inne og det fungerer ikke hos meg. Alt fungerer fint når jeg spiller musikk i Windows Media Player, men ikke her. Litt plagsomt siden jeg elsker å spille musikk i winamp. Hva bør jeg gjøre?

Laste ned 5.08. :p

Lenke til kommentar

Brukte denne før.

Etter en diskusjon med Winampfolkene kom jeg fram til at det var denne plugin som laget alle problemene jeg hadde KUN i winamp (WMP 10, 9 og 8 virket alle som de skulle). Den laget skurring, den spilte noen (kun MONO) filer 2x så raskt og den klarte å fucke opp lyddriver kontrollpanelet mitt. :no:

 

Anbefaler heller å bruke DirectSound og hake av for Hardware Acceleration som funker veldig bra på min maskin. (Vet dette ble nevnt før men sier det igjen)

 

DirectSound med Hardware Acceleration :love:

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...