Gå til innhold

BF1942 til Battlefield 2!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først kom det ut BF 1942 to og da alle expansjene.

Det har kommet mange kule modder og det syntes jeg er det viktigste med Battlefield, alle de kule moddane som kommer ut til dem, noen kan også spilles på nettet.

Battlefield Vietnam har ikke fått noen expansjon, det er jo fordi Vietnamkrigen ikke var en så veldig stor krig men det burde jo ha kommet en i hverfall kanskje syntes jeg...

Lurer på hvordan det blir med BF2, jeg tror dette spillet kommer til å vare like langt som BF 1942, siden det liksom er i nå tida og forhåpentligvis kommer det mange modder, det må det jo og selfølgelig ekspansjoner.

Kan ikke stor tenke meg noe annet og iforhold til BFVietnam var det egentlig ikke et særlig gøy spill, syntes BF Vietnam var ganske så kjedelig og ble fort lei det i forhold til BF42.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bf2 kommer til å dra mange nye aspekter inn i multiplayerdelen, dette kommer til å hjelpe på levealderen til spillet. du vil også "stå tettere" til dine medspillere grunnet at samarbeid er blitt like viktig i bf2 som i wolf ET. jeg vil tro det kommer en del mods til spillet siden det er bygget rundt en ny spillmotor med nye muligheter. BF vietnam var vel bare en videreutvikling av 1942-motoren. tror ikke du kommer til å bli fort lei bf2.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...