Gå til innhold

Valg av 17" lcd


Anbefalte innlegg

Skal nå ha meg en god 17" lcd. Etter å ha lest litt tester, står det mellom disse 2 skjermene:

 

LG L1730B, vil tro at denne tilsvarer denne, men at den har dvi inngang.

 

NEC 1760 NX Denne skjermen har jo fått ganske god kritikk, men jeg er skeptisk til kontrasten.

 

Noen som har disse skjermene som kan skrive litt erfaringer med disse 2 skjermene? De skal brukes litt til spill som Quake3, hl2 og bilspill, så det er viktig at dem er gode på spill. Men Det er viktigere at tekst blir klart og tydelig.

Endret av Yngvejos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

om du har penger så ikke kjøp 17". Jeg har nettopp kjøpt meg en 19" LCD og det er helt sykt hvor bra det er....

 

Hadde en 15" før og forskjellen er slående. Har sett 17" i spill og jeg ble ikke så begeistret egentlig..syntes skjermen var en smule for liten.

 

Tror 19 er optimalt når det gjelder det å kunne føle en viss innlevelse i spillet.

 

Jeg satt på gjerdet å ventet lenge på at 19" LCD skulle bli rimelig og bra nok. NÅ er tiden inne!!!!!!!!!

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Jeg har fått inntrykk av at vis jeg skal ha 19", så må jeg opp i litt de dyrere utgavene for å få noe som tilfredstiller meg. Tror man får bedre 17" til 2500 en man får 19" for 3500.

 

Prisen jeg skal betale skal vippe rundt 2500 kr, dette fordi jeg ikke kjøper skjermen selv. Det var pappa som fant ut at crt skjermen min fra 1992 ville gjøre meg svaksynt, så han bestemte seg for å kjøpe lcd til meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...