Gå til innhold

Final Fantasy XI


Anbefalte innlegg

Tenkte å lage en tråd for oss nordmenn som spiller Final Fantasy XI. De som spiller dette spillet på Titan kan gjerne ta kontakt med meg her, eller på FF XI (kaller meg Elend), så skal jeg få dere inn i et helnorskt linkshell/guild. Eventuelt kan Dere få meg inn i Deres linkshell for å utveksle erfaringer, og hjelpe hverandre på dette uendelige eventyret som aldri tar slutt :) Men uansett; spiller du dette spillet så gjerne skriv no her :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En ting er hva du tror, en annen ting er realiteten :) Vet ikke eksakt hvor mange nordmenn vi er i mitt LS, men rundt 20 aktive spillere er vi nok. I tillegg er det svært mange europeere og japser på "min" server. Begynte å spille da den europeiske versjonen kom i september 2004, og har ikke merket noe nedgang i antall spillere. En del som gikk over til WOW har kommet tilbake :thumbup:

Lenke til kommentar
En ting er hva du tror, en annen ting er realiteten :) Vet ikke eksakt hvor mange nordmenn vi er i mitt LS, men rundt 20 aktive spillere er vi nok. I tillegg er det svært mange europeere og japser på "min" server. Begynte å spille da den europeiske versjonen kom i september 2004, og har ikke merket noe nedgang i antall spillere. En del som gikk over til WOW har kommet tilbake :thumbup:

Ok, jeg VET og kjenner en del som har slutta på grunn av for eks. WOW, GW, MxO, COH etc.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg har _litt_ lyst til å begynne med Final Fantasy XI. Men så på den andre siden så finnes det World of Warcraft og Guild Wars også. Og jeg vet ikke hva jeg skal velge, for om alle tre spillene så hører jeg både at de er kjempebra, og at de er oppskrytt.

Så hva skal jeg velge? Mer enn ett onlinespill er uaktuelt. Men har lyst til å spille ett da.

Lenke til kommentar

Hehe... det må du nesten finne ut selv, men her er MIN, jeg gjentar, MIN mening:

 

GW: Gratis spill, vil ikke bli utviklet videre på langt nær så mye som WOW og FF XI siden de her tar betalt, og derfor har råd til videre utvikling.

 

WOW: Alt for lett spill. Kan uten problemer bli LVL 60 på 3 uker hvis du er litt hardcore gamer (bor sammen med noen som spiller WOW 24/7)

 

FF XI: Vanskelig, og tidkrevende spill. Jeg har playtime på 63 dager/døgn. Grafisk sett en perle. Liker du FF-serien kjent fra blant annet PS 2 bør du prøve dette spillet. Du møter igjen mye kjente ting. Her er det samme som WOW, man betaler. SE som lager FF XI er kjent får å ha en av verdens beste serverparker på onlinespill, og dette er ikke noe unntak. Service, oppdageringene osv. på dette spillet er helt råe. Man merker at de usle 13 dollarne man betaler i mnd. blir brukt til utvikling av spillet videre.

Endret av DJ ZooL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...