Gå til innhold

Sony Ericsson V800


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fordi 6630 muligens har bedre kamera? Haha.  Det STÅR tydelig at 6630 har bedre kamera enn v800 så hvis ha ha i slutten av settningen viser til at du ikke mener det så er det feil :mad:

Hvem snakker du til?

 

Personlig finner jeg det utrolig vanskelig å skjønne bæret av hva du mener med den formuleringen du brukte der.

 

Edit: Det finnes en p_edit.gif-knapp å bruke istedetfor å lage dobbeltposter.

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Fordi 6630 muligens har bedre kamera? Haha. Det STÅR tydelig at 6630 har bedre kamera enn v800 så hvis ha ha i slutten av settningen viser til at du ikke mener det så er det feil :mad:

Beklager, men det jeg mente var at du er enda mer fornøyd 6630 fordi den har bedre kamera enn en annen telefon. Det var litt morsomt.

 

Men off topic: arehei ba deg nettopp om å begynne å bruke editknappen, så gjør du det ikke. Når du trykker på den knappen så kan du redigere innlegget ditt så du slipper dobbelpost. :)

Lenke til kommentar

Bra test, synes vel de blåser opp EDGE funksjonen...

Med UMTS er EDGE middelmådig i beste fall, og er det mange som bruker denne aplikasjonen?!?

 

Det jeg ikke skjønner er hvorfor SE lager så stoooore klapp mobiler?!?(vet det er UMTS)

Det gjelder forsåvidt alle europeiske mobil produsenter...Se til Samsung bare-lekkert!

Synd det ikke ble nevnt noe om lyd kvaliteten, det er den og meny systemet som er blitt oppdatert, + ikke minst noen FW endringer som til en viss grad gjør kamera bedre i Z800 enn i V800.

Men, denne testen viser bare at 3G for meg er minst et år unna, kanskje to...?

;)

Lenke til kommentar
Dette gjør V800 like stor som Sony Ericssons egen T610

Enten er det noe i veien med sansene mine, eller så er V800 mye større enn T610... Den ser i alle fall større ut!

 

Når dere først tester V800, hvorfor ikke få inn norsk Z800 firmware på den? ;)

post-126-1110514189_thumb.jpg

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar

 

Men off topic: arehei ba deg nettopp om å begynne å bruke editknappen, så gjør du det ikke. Når du trykker på den knappen så kan du redigere innlegget ditt så du slipper dobbelpost. :)

Takk for tipset og skjønner at du syns innlegget var morsomt det var ment det skulle være litt ironisk :D

Lenke til kommentar

Huff! :p Jeg hadde mer eller mindre bestemt meg for å kjøpe Z800, helt til jeg så denne testen. Nå ser det mer ut til at det blir enten Nokia 6680 eller evt enten Z500 eller Z300 fra Samsung, antakeligvis Nokiaen.

 

Venter forøvrig i spenning på omtaler av 6680 og andre 3G-telefoner med tiden som kommer, min neste mobil skal nemlig være en 3G-telefon. :thumbup:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...