siDDis Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=7189 Gleder meg til å høyre meir om detta frå GDC
mushi Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Hmm, blir spennende å se åssen det utvikler seg, håper ikke alt blir forkusert på grafikk. Trenger jo bedre lyd, historie og ikke minst bedre a.i. Uansett så tror jeg unreal 3 motoren er en stor kandidat for fremtiden med tanke på pris/ytelse.
slash Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Hmm, blir spennende å se åssen det utvikler seg, håper ikke alt blir forkusert på grafikk. Trenger jo bedre lyd, historie og ikke minst bedre a.i.Uansett så tror jeg unreal 3 motoren er en stor kandidat for fremtiden med tanke på pris/ytelse. Jeg tror at om de lager verktøy som er så kraftige og så intuitive som han påstår, vil ikke grafikken stjele alt fokuset. Det vil bli bedre grafikk, selvfølgelig, men gameplay vil også bli forbedret, siden de tar vekk mange av flaskehalsene i desingprosessen. Så jeg tror at både gameplay og grafikk vil gjøre store hopp fremover. Det gjenstår jo å se da, om epic klarer å skrive litt bedre og litt mindre klisjebefengte historier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå