Gå til innhold

Call of Duty 2 kommer til høsten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjempetøft, regner med at det blir minst likebra som forgjengerne sine. Synes spillet er kjempe artig både i SP og MP, scriptinga bryr jeg meg ikke noe om.

Så kan vi spille Brothers In Arms mens vi venter på 2`ern :D

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Meir informasjon:

- Spillet er mindre scripta enn orginalen.

- Oppdragene skal gå føre seg i Normandy, Stalingrad og Nord-Afrika som TCi nevnte.

- Store, vide baner

- Meir følelsemessig historie?

- Bedre lagbasert.

Edit: Ja du kan bestemme sjølv kva slags "nasjon" du vil spille for mellom Russian, British og American. Dette er fint!

Endret av zefler
  • 3 uker senere...
Skrevet

skal bli artig ås e screenies...

bra at de ikke blir like mye scripting som i 1'ern... eller, når jeg tenker meg om, skal det INGENTING for og klare å unngå så mye scripting... det er en grunn til at jeg aldri har vært så stor "fan" av CoD.. for my scripting å for mye likt.. men men ;) blir artig og se hva de klarer denne gangen :)

Skrevet

såg ikkje så gale ut på dei bilda. blir spennende og sjå korleis spelet vert. lite 1, så eg håper at dette spelet og kan bli bra.

Skrevet

Kommer nok også på konsoller muligens ja. Men Infinity Wards utvikler for PC. Sikkert andre selskap som porter til konsoller.

Skrevet
Kommer nok også på konsoller muligens ja. Men Infinity Wards utvikler for PC. Sikkert andre selskap som porter til konsoller.

spelet kjem på pc ja, men bilda ser ut til å vere frå xbox versjonen. (eg burde nok ha påpeikt at det var det eg meinte når eg posta, beklager dette)

Skrevet
spelet kjem på pc ja, men bilda ser ut til å vere frå xbox versjonen. (eg burde nok ha påpeikt at det var det eg meinte når eg posta, beklager dette)

Ja, tenkte meg nesten det etter jeg postet i sted. Den er grei :)

Skrevet
skal bli artig ås e screenies...

bra at de ikke blir like mye scripting som i 1'ern... eller, når jeg tenker meg om, skal det INGENTING for og klare å unngå så mye scripting... det er en grunn til at jeg aldri har vært så stor "fan" av CoD.. for my scripting å for mye likt.. men men ;) blir artig og se hva de klarer denne gangen :)

Men hvem i all verden bryr seg om singleplayerdelen????????? Dette er jo et multiplayerspill først og fremst!!

COD 2 blir forhåpentligvis bra. Spiller COD minst 2-3 timer hver dag, og har gjort det siden det kom ut. Uslåelig multiplayer!

Skrevet
Men hvem i all verden bryr seg om singleplayerdelen????????? Dette er jo et multiplayerspill først og fremst!!

COD 2 blir forhåpentligvis bra. Spiller COD minst 2-3 timer hver dag, og har gjort det siden det kom ut. Uslåelig multiplayer!

Flere enn du tror bryr seg om SP delen av spillet... Jeg er egentlig bare ut etter SP delen selv. Kommer sikkert til å teste MP delen en gang. CoD2 er ikke et MP spill først og fremst nei. Det er et SP spill med en MP del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...