Gå til innhold

Spiller folk 1.6 eller Css?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Next week we'll begin beta testing the new Valve Anti-Cheat system. For people playing multiplayer games, there will not be any visible difference while we're conducting the beta, but we will be logging cheating violations into our database to make sure it's ready for general release. This will be the last public notice before the system is released and active for everyone.

If you have any cheats for multiplayer games installed on your computer, now would be a good time to uninstall and stop using them. When a cheat infraction is detected, the offender will be permanently banned from playing on secure servers.

In lighter news, work is progressing on Lost Coast, that is the level we've built to showcase a new piece of rendering technology coming to Source called High Dynamic Range lighting, first mentioned here. Valve's Doug Lombardi will be showing the level on G4 TV next Wednesday, March 30th. More information on the broadcast is available here.

Dette fekk eg opp når eg logga på Steam idag. Gode nyheter. Mindre cheating i CS:S og banning for dei som cheater

Skrevet
Next week we'll begin beta testing the new Valve Anti-Cheat system. For people playing multiplayer games, there will not be any visible difference while we're conducting the beta, but we will be logging cheating violations into our database to make sure it's ready for general release. This will be the last public notice before the system is released and active for everyone.

If you have any cheats for multiplayer games installed on your computer, now would be a good time to uninstall and stop using them. When a cheat infraction is detected, the offender will be permanently banned from playing on secure servers.

In lighter news, work is progressing on Lost Coast, that is the level we've built to showcase a new piece of rendering technology coming to Source called High Dynamic Range lighting, first mentioned here. Valve's Doug Lombardi will be showing the level on G4 TV next Wednesday, March 30th. More information on the broadcast is available here.

Dette fekk eg opp når eg logga på Steam idag. Gode nyheter. Mindre cheating i CS:S og banning for dei som cheater

Glimrende,fantastisk!! Dette var årets påskegg for meg :yes: No kan dokke bare dra til helvete me cheatinga deres :thumbup:

Skrevet

Så det der ja.. herlig med anti-cheat, når de får fiksa litt buggs, og folk får litt bedre PC, da blir det nok å ta over etterhvert

Mapsene, f.eks de_train er jo ekstremt kule da!

• 1 år senere...
Skrevet (endret)

Det har jo med at source kom for "ikke lenge siden"

Og første ordentlige betan til Cs kom i 99

Spiller 1.6 ofc!

EDIT: oi dette var en gammel tråd

Endret av GnoMiz
Skrevet
de_train er ein av favorittane mine :love:

Det er jo mange gode flolk til å lage maps der ute da. Vi fekk jo nokre fine for ei stund sidan. :)

3902188[/snapback]

Spilte 1.6 men ettersom alle kompisene begynte med Source har jeg gått over til det. Liker det bedre, JEG føler at det er mye mer "skikkelig" laget :p

7509461[/snapback]

bumpen fra h.... da

Skrevet

det kan godt være det er flere "pro's" i 1.6.. dette mener jeg er fordi ikke så mange har begynt å spille cs:s enda. cs:s liker jeg best. har prøvd litt 1.6 men suger i det :roll:

Man kan egentlig ikke sammenligne de to spillene med hverandre for det er to forskjellige spill. Og to spill kan ikke sammenlignes på samme grunnlag.

Så denne diskusjonen kan nok vare i.. la meg se.. ca. evig tid, fordi folk vil aldri finne en god grunn til at det ene spillet er mye bedre enn det andre. det vil alltid være noen småting, men begge spillene er gode og du sløser ikke bort pengene uansett hvilket av dem du kjøper.

fredrik har talt :p

PS: CSS eier 1.6 :tease:

Skrevet
Det krever faktisk mer å være god i 1.6 har jeg følelsen av, også er det bedre lyd. Source-lyden er så merkelig.

7510381[/snapback]

Tror nok det er en vane-ting? :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...