Dux ducis Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Jeg spiller ikke mye CS (går i WC3, WoW, Generals og Call of duty), men jeg har hørt at CS 1.6 har mindre bugs og er derfor bedre.
A.J Green Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 "folka går med pukkelrygg, dette gidder jeg ikke" Haha, det værste er at de går med pukkelrygg og det ser faktisk ganske mongo ut.
jokkakim Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Spiller 1.6 siden det er klart best! samma her.. 1.6 som dug =p
Krims Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Jeg har fått høre at Steam skal legge ned 1.6 og heller satse på Source. Er dette sant? Jeg syns dette suger, for selv om jeg spiller kun CS 1.6 så kan de vel ha begge deler?
Laughing Madcap Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Cs:s er jo klart best. 1.6 er for folk som ikke har pc! Jeg spiller kun Source
InsertNumLock Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 CS1.6 CSS når jeg får det nye slkermkortet mitt
Krims Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 (endret) Cs:s er jo klart best.1.6 er for folk som ikke har pc! Jeg spiller kun Source For et utrolig meningsløst innlegg! Vær så snill, Sebbe! IKKE start en CS:S VS 1.6 "krig" nå, det er nok av andre tråder som er sånn. Endret 7. mars 2005 av Rodney Mullen
Elendil Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Vel spiller 1.6. Men det betyr itj at eg synest det "best" langt ifrå. Tvert imot. Hadde eg hatt ein duganes data hadde eg nok spilt ein god del meir cs:s. Kvifor? - Ein god del mindre cheatere(rett på meg viss eg tar feil) - Grafisk sett er cs:s bedre enn 1.6. - vil sei cs:s er meir realistisk...
Elendil Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Jeg har fått høre at Steam skal legge ned 1.6 og heller satse på Source.Er dette sant? Jeg syns dette suger, for selv om jeg spiller kun CS 1.6 så kan de vel ha begge deler? Har itj høyrt noko om dette...
chod Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 1.6 og cz her. CZ er vel det beste steam spelet, men sidan eg har funne ein konge wc3 server til 1.6, spelar eg mest det no
Krims Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Vel spiller 1.6. Men det betyr itj at eg synest det "best" langt ifrå. Tvert imot. Hadde eg hatt ein duganes data hadde eg nok spilt ein god del meir cs:s. Kvifor? - Ein god del mindre cheatere(rett på meg viss eg tar feil) - Grafisk sett er cs:s bedre enn 1.6. - vil sei cs:s er meir realistisk... Er enig i at grafikken er bedre, om det er mindre cheaters har jeg ingen anelse om. og om det er mer realistisk...Who cares? 1.6 er gøy selvom det er urealistisk. 1 ting som jeg elsker ved 1.6 er at det er så utrolig gøy å spille selv uten den bra grafikken, jeg kan sitte i timesvis å spille CS(1.6) uten å bli lei og det er det som jeg elsker ved 1.6 :wub: ps. Har ikke Source selv, har kun prøvd hos venner
Bluebeans Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Jeg har fått høre at Steam skal legge ned 1.6 og heller satse på Source.Er dette sant? Jeg syns dette suger, for selv om jeg spiller kun CS 1.6 så kan de vel ha begge deler? De slutter vel å oppdatere. Men legger vel ikke ned i nærmeste fremtid.
Krims Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Jeg har fått høre at Steam skal legge ned 1.6 og heller satse på Source.Er dette sant? Jeg syns dette suger, for selv om jeg spiller kun CS 1.6 så kan de vel ha begge deler? De slutter vel å oppdatere. Men legger vel ikke ned i nærmeste fremtid. *puster lettet ut* Det var flott, har ikke lyst til å slutte å spille 1.6 med det første, i og med at jeg bare har spilt i 1 måned eller 2
.tomf Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 1.6 er for folk som ikke har pc! Hvordan i faan kan du komme med et sånt utsagn!? Det har vel ikke slått deg at det finnes folk som synes gameplay er MYE viktigere enn grafikk! Jeg har en god nok data til å kjøre source glatt, men vet du hva? Jeg synes 1.6 er mye morsommere! Og ja, jeg har begge spillene!
Mellom rom? Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Jeg spiller CSS nå, mest fordi 1.5, som jeg var virkelig god i, ble nedlagt. og i 1.6 ble jeg like dårlig som i CSS. Så jeg satser på CSS nå fordi jeg har en indre følese av at det kommer til å vare en stund lenger en 1.6. bedre å bli go i noen som varer lenger. hadde 1.5 fortsatt eksistert regner jeg med at jeg hadde spilt det, selv om CSS kan være ganske gøy pga motorikken. Oxain
jonasdaman Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Det er liten forksjell på cs 1.6 og cs:s bare grafikken å et x antall barne sykdommer som cs:s har (bugs) de blir sikkert fiksa ettervært. noen som husker at vi ikke likte 1.6 framfor 1.5 spiller forresten begge
Dr.Ittsekk Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 (endret) Folk spiller CS 1.6 CSS alderen ligger på ca. 7-12 Jeg spiller CS:S Endret 28. september 2007 av Dr.Ittsekk
Rampage Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Folk spiller CS 1.6 CSS alderen ligger på ca. 7-12 Hehe, skjønner hva du mener, selv om det bokstavelig talt ikke er korrekt, men det regner jeg med at du er fullt klar over selv (bare at andre folk ikke skjønner hva du mener). 1.6 = Clanmatcher og oldschoolere Source = Public og nye folk ... Sånn røft sett. Takk, endelig en som skjønte det. And FYI Jeg fyller 18 om 1 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå