Diff Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Jeg har tenkt å kjøpe WoW. Først vil jeg gjerne ha 10 grunner til å kjøpe det ( Håper ikke at denne lenken stenges )
uberhunter Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 1. Du kan 'vokse' opp med din character, du blir bedre etter tiden 2. Det er bare så utrolig morsomt
Ciwie Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 (endret) 3. Ufattelig kjekt (Krever at du har venner som spiller) Endret 6. mars 2005 av Ciwie
MrLee Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 hvis du ikke klarer å komme opp med 10 gode grunner selv, basert på info du finner om spillet på nettet, så bør du ikke kjøpe det...
Diff Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Skrevet 6. mars 2005 hvis du ikke klarer å komme opp med 10 gode grunner selv, basert på info du finner om spillet på nettet, så bør du ikke kjøpe det... Klarer det fint selv. Vil bare finne ut hva mine "forum-brødre" mener om WoW
Gjest member-60584 Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 1. blizzard som har laget det 2. det er et MMORPG 3. er i warcraft universet egentlig bare 3 grunner som virkelig kan få deg til å ville ha det. hvertfall de eneste jeg kan finne på.
SkyMarshall Arts Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 1: Det er Warcraft 2: Det er laget av Blizzard 3: Det er enormt 4: Det er sosialt (ja det ER sosialt, samtlige kompiser og enormt guild) 5: Moroa med å forme din karakter til minste detalj 6: PvP-spenningen med å møte på horde. (eller alliance i hordes tilfelle) 7: Grafikken og de enorme sømløse landskapene! 8: Samarbeidet med andre spillere 9: Stemningen (noe av det beste noensinne) 10: Fordi det for øyeblikket ikke er noen over, og ingen ved siden av.
Uxzuigal Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 1: Det er Warcraft2: Det er laget av Blizzard 3: Det er enormt 4: Det er sosialt (ja det ER sosialt, samtlige kompiser og enormt guild) 5: Moroa med å forme din karakter til minste detalj 6: PvP-spenningen med å møte på horde. (eller alliance i hordes tilfelle) 7: Grafikken og de enorme sømløse landskapene! 8: Samarbeidet med andre spillere 9: Stemningen (noe av det beste noensinne) 10: Fordi det for øyeblikket ikke er noen over, og ingen ved siden av. Nja, må si meg uenig på et par punkter.. 1) Det er Warcraft - Bra det 2) Stemmer 3) Veldig riktig 4) Enig der også 5) Uenig, det er veldig limited hvor mye du kan utforme karakteren din i WoW, egentlig i alle MMORPG er det ganske så ufritt, men WoW er værst av de 13-14 MMORPGs jeg har prøvd over 6-7år 6) Ganske kult:) 7) Nja, det er vel ikke akkurat noe unikt, men må si meg litt enig, Duskwood er det første stedet i et MMORPG som faktisk føles litt creepy 8) Både positivt og negativt.. 9) Ganske bra, dette liker jeg, bra enviourment, og er den eneste grunnen til at jeg foretrekker WoW ovenfor EQ2 10) Det er jeg så strekt uenig i at jeg kunne skrevet en 10siders essay på Antar du ikke har spilt noen andre MMORPGs enn WoW?
hallgeirl Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Hvorfor må du ha hele 10 grunner? For meg så holder det med at det er et kjempebra spill, og kommer til å spille det en god stund fremover. Jeg kan såklart finne på mange grunner til å kjøpe det, men at det er morro å spille bør vel være det som avgjør det hele?
SkyMarshall Arts Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 10) Det er jeg så strekt uenig i at jeg kunne skrevet en 10siders essay på smile2.gif Antar du ikke har spilt noen andre MMORPGs enn WoW? Det har du forsåvidt rett i, så der var jeg en smule arrogant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå