Gå til innhold

Handle på utenlansk xxx webshop


Anbefalte innlegg

Noen ganger kan det rett og slett være kjekt med noe nytt, en dildo trenger ikke å ta over jobben til junior, de kan jo sammabreide også :thumbup:

To hoder jobber bedre enn ett ? :p

 

Når det gjelder toll og slikt , så har jeg hatt det ganske greit når jeg har bestilt fra utlandet. Det er mange som tar vekk forseglingen på produktene , sender det som brukt , og setter verdi på pakken til under 200Nkr.

Hvis du da forhåndsbetaler pleier det gå greit. Det må da nevnes at det er mest dvd-filmer jeg har bestilt. Om det er så praktisk med "brukt sexleketøy" på pakken er jeg ikke så sikker på :p

 

Men jeg hat fått en del "used software samples" fra flere dvd-shopper hvertfall. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan noen forklare meg dette med fraktmetode?

 

Certified airmail takes from 12 days to 4 weeks, but 12 to 18 days is usual. TNT courier service takes from 3 to 7 business days after dispatch. Overall, your order should arrive in 12 to 30 days by certified airmail and 6 to 12 days by TNT courier service.

 

 

Så hvis jeg velger Certified airmail får jeg den ikke før tidligst etter 12 dager? Kan dette være mulig?

 

Vil dette gjelde arbeidsdager eller tar de med lørdag og søndag i et slikt regnestykke også?

Lenke til kommentar

Bestiller du fra Junaited staits of amerikanas så blir varer først sett med ponnyekspressen til flyplassen, så derfra til en eller annen plass i Europa.

Så fra der til Norge.

Varene blir så liggende der noen dager slik at tollerene kan sjekke om det er noe snusk eller om det er noe de trenger selv.

 

Deretter blir varene sendt med apostelens hester (aka posten norge) til deg.

Så den tiden stemmer nok godt.

 

TNT derimot er litt mer Alquida: Du vet aldri når de kommer, men når det først gjør det så kommer de med en fin brun eske på døren til deg.

Tar litt mindre tid grunnet mindre mellomledd og at du slipper alt det offentlige drittet en normal pakke må igjenom.

Endret av Allfather
Lenke til kommentar
Leste på en side her om en vibrator man kunne koble på USB- porten. Ser for meg følgende kveldsstund- han surfer på nettet på den bærbare, og hun "løser opp ømme muskler".. Jo, enkelte ting klarer man seg uten..

clocke usb porten så dildoen går fortere da ? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...