Gå til innhold

Billig kabinett med god plass til harddisker.


Anbefalte innlegg

hei

 

Leiter etter eit billig kabinett som har mest mulig hd-plasser for under 500kr.

 

Har sett på Antec SLK3000B som ser rimelig lovandes ut med ei 12mm vifte som blåser over harddiskane og det rommer over 5 disker.

Sett endel på prisguiden, men det er jo ikkje alle kabinetta som er lista opp der så det kunne vært kjekt om nokken hadde eit hett tips til meg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså, det går no fint an og få eit kabinett til under 500kroner, som har eindel harddisk-plasser. Det forslaget du kjem med det er ganske uaktuelt for meg då eg skal ha meg nytt (skikkelig) kabinett om ei stund, men eg trenger noko i mellomtida som kan brukast til tg og filserver seinare.

Lenke til kommentar

loc Dogg

Vel.....Grei kasse men kan vera litt knotete å ha med å gjøra....Er litt køddente å skru fast hk, Hvis du ikke har en lang tyn meisel da

 

Er garantert ikkje værre en kassa eg har no så det blir nok ikkje nokke problem :)

 

psilocybe

Med litt modding får man plass til en god del harddisker. Fjern 5¼- og 3½-plassene, og heng opp fire strimler med patentbånd fra topp til bunn. Fest gummistrikk mellom patentbåndet og harddiskene, og hiv en El Cheapo™ 80mm-vifte@5v foran harddiskene (slik at de blåser mellom 3 disker), og vips.. billig og stillegående filserver.

 

Ikkje så dumt det der nei, må testast for og se om det duger. Om du har gjort det samme sjølv kan du vel poste eit bilde?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...