Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Påført goop, får ikke bilde. Trenger hjelp!


Anbefalte innlegg

I dag for noen timer siden demonterte jeg pc'en og jeg og en kompis av meg fixa ett hull til en ny vifte, etterpå tok jeg på goop av typen artic silver 5. Satte alt sammen igjen å nå får jeg ikke bilde på skjermen. Alle lysene og viftene mine virker for det, jeg får bari ikke bilde på skjermen. Trenger Hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har påført goop på cpu'en.... Gjort det helt etter boka. Har også laget ett hull for en ny vifte, men det er ikke relevant ( tok ut alle komponentene før jeg rørte dremeln ). Satte alle komponentene inn i kabbisse igjen og får ikke bilde. Har ikke hatt goop på gpu...Teorier noen?

Endret av toSlaDos
Lenke til kommentar
Ta ut batteriet på hovedkortet i 5 min og sett det i igjen og prøv å start maskinen din.

 

(Husk å dra ut strøm før du gjør noe som helt i maskinen din)

Har jort....funka ikke....Skal nå se etter om cpu'en sitter godt for 2. gang.

 

Edit: :wallbash:

Edit2: cpu'n, rammen og skjermkortet sitter godt i. Begge strømkontaktene er i. Alt som er tilkoblet IDE-kontaktene er i. :cry: Vennligst hjelp meg! Sikkert bare en bagatell...

Endret av toSlaDos
Lenke til kommentar
Ta ut batteriet på hovedkortet i 5 min og sett det i igjen og prøv å start maskinen din.

 

(Husk å dra ut strøm før du gjør noe som helt i maskinen din)

Har jort....funka ikke....Skal nå se etter om cpu'en sitter godt for 2. gang.

 

Edit: :wallbash:

Edit2: cpu'n, rammen og skjermkortet sitter godt i. Begge strømkontaktene er i. Alt som er tilkoblet IDE-kontaktene er i. :cry: Vennligst hjelp meg! Sikkert bare en bagatell...

Er det flere steder det er mulig å sette inn strømmkontakt nr. 2?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...