Gå til innhold

min s700i er latterlig tregt


Anbefalte innlegg

det var først igår jeg innså hvor treg min s700i er, prøvde å spille tennis spillet. og jøøsss.... skilpadde vs snegle fart.

Første gang jeg brukte den, syns jeg den allerede var tregt men tenkte "den er sikker sånn".

 

jeg har nå 32mb ledig på telefonen, og 15mb ledig på på kortet (32mb kort).

det kan da ikke stemme at min gamle k500i var jo raskere, gutta løp frem og tilbake på spillet, mens her "gikk" dem liksom.

 

Noen s700i expert or non s700i expert som kan forklare meg ka som kan være feilen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har R3B032. Den er fra Januar. Men uansett hvilken versjon du har så er det ett eller annet som er feil med fonen din. Spillet skal ikke være tregt. Etter at spillet er loadet (10-15 sek) skal det gå i "full fart". Kan jo kanskje være en fordel å spille i sakte fart, men noe av spenningen forsvinner jo :-)

Lenke til kommentar

grunnen til at S700i er tregere enn k500i er ganske logisk: hva er oppløsningen på skjermen på k500i og hva er oppløsningen på skjermen på s700i? Prøv å kjøre et pc-spill på henholdvis 640x480 for så å kjøre det på 1280x960, såklart blir det tregere på s700i selv omd en har raskere prosessor, for høyere oppløsning krever mer prosessorkraft enn lavere oppløsning.

Lenke til kommentar
grunnen til at S700i er tregere enn k500i er ganske logisk: hva er oppløsningen på skjermen på k500i og hva er oppløsningen på skjermen på s700i? Prøv å kjøre et pc-spill på henholdvis 640x480 for så å kjøre det på 1280x960, såklart blir det tregere på s700i selv omd en har raskere prosessor, for høyere oppløsning krever mer prosessorkraft enn lavere oppløsning.

Det er derfor S700i scorer så dårlig på jbenchmark også. Denne kjører bare spillene i 65000 farger, men skjermen gjør at alt blir litt tregere. Dessuten er det masse spill jeg ikke kan hente siden leverandøren ikke kjenner igjen S700i. Skjermen "ødelegger" nok litt ja....

 

Oppdaterte for noen dager siden. Har bare engelsk språk plutselig....?...

 

Den siste fw heter R3K004

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...