monzilla Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Heisann folkens. Kjøpte meg spillet i dag og er ute etter et par begynnertips. Er en tauren warrior og er kommet til lvl8. Sliter litt her, dør hele tiden. Noen gode tips?
Gjest member-60584 Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 (endret) angrip 1 og 1 creep om gangen, helst når du har fult HP. EDIT: team opp med en priest Endret 5. mars 2005 av member-60584
Mr.SS Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 haha Og spis mat etter du er ferdig med et creep vis du har lite liv(health)
likferd Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Team opp med en shaman om du fortsatt er i Mulgore, ellers er alle med healing greie å gjøre quest med
JoeDohn Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Eller RTFM. Og bruk tutorialen. Trenger ikke mer. =)
Lucifer 666 Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Prøv deg litt frem. Jeg er trollmann og synes det er stor forskjell på mobs'ene uansett rang. Kan være fordi jeg bruker mest fireball, men finn noen på samme lvl som deg og ikke langt fra en gravplass som du klarer å drepe lett. Gjør endel enkle oppdrag sammen med noen fordi du får samme antal XP selv om dere er en gruppe når dere er ferdige med oppdrag. Møter du en høyt level'et shaman eller priest, be han pent om å booste deg med diverse spells. Disse varer som oftest i 30 min å da er det bare å kjøre på... Lykke til!
Wice Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 (endret) dette må jeg ha meg! EDIT: 100 innlegg Endret 5. mars 2005 av `Cinimoe`
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå