Gå til innhold

Spillverket.no: Lite PC-spill omtaler for tiden?


Anbefalte innlegg

Har det ikke vært veldig få omtaler av PC-spill? Ihvertfall dersom man sammenligner med antall omtaler av konsoll-spill?

 

Mener også å huske at det var en poll for en tid siden hvor majoriteten av leserne stemte på at de ville se mer PC-spill omtaler på siden.

 

 

Ellers vil jeg bare si at jeg syns gamer.no er en fabelaktig side og en god ressurs til alt om spill!

 

Arild

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, alt for lite PC-omtaler i det siste, det har vært. (Yoda-snakk :p )

 

Selv om at det ikke har vært så mange "store" spill som har kommet ut på PC i det siste, synes jeg at dere kan komme med noen omtaler.

 

BTW: Holder dere på med Republic Commando? Ja for det har jo kommet ut.

Jeg får det i morgen, og skal straks begynne å spille det, bigtime! :love:

 

EDIT: Uforståelig skriving. :blush:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Jeg er ikke helt enig i at det har vært lite PC-anmeldelser i det siste. Det har sikkert vært mer konsollanmeldelser, men det er tross alt flere konsollutgivelser enn PC-utgivelser. Vi har dessverre ikke kapasitet til å anmelde absolutt alt, med mindre flere talentfulle og engasjerte skribenter melder seg etter å ha lest dette: http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=3165

 

Her er noen PC-spill vi jobber med anmeldelse av nå:

  • Playboy: The Mansion (ankom redaksjonen først på onsdag)
  • Star Wolves (ankom redaksjonen på fredag)
  • Children of the Nile (har ikke fått kapasitet til å se på det før nå)
  • Star Wars: Republic Commando (fikk spillet fra Activision på fredag)

Av andre spill som har kommet ut på PC i Norge hittil i år, er det kun disse vi ikke har anmeldt:

  • City of Heroes (Distributøren har ikke klart å gi oss noe spill)
  • SpellForce: Shadow of the Phoenix (JoWooD har ikke sendt oss spillet som de lovet)
  • House of the Dead III (Har ikke hatt kapasitet, og har heller ikke lyspistol til PC)
  • Forgotten Realms: Demon Stone (Atari har ikke PC-eksemplarer for pressen)

Resten av utgivelsene har vi faktisk anmeldt, med mindre jeg har gått glipp av noe. Husk at vi snakker om norske utgivelser her. Vi anmelder helst ikke spill som ikke har en nær forestående lansering i Norge, for å unngå forvirrende tilbakemeldinger fra lesere som ikke finner spillet i butikken.

 

Husk at dere selv kan se hvilke PC-spill som har kommet, og som kommer i vår utgivelsesliste: http://datoer.gamer.no

Lenke til kommentar
Hmm, er det slik at dere får spillene tilsent frå utgiveren gratis?

Det aller meste av sniktitter og anmeldelser på Gamer.no er basert på spill vi har fått fra utgiver eller distributør. Noen unntak for enkelte sniktitter hvor vi selv har importert spill fra Japan eller USA, men også der får vi stort sett tilgang til preview-materiell fra leverandøren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...