Gå til innhold

Tips til Rogue i PvP

Anbefalte innlegg

Jeg er heilt elendig i PvP... :cry:

Jeg klarer å tape mot folk 3-4 lvler under meg...

Jeg er riktig nok bare på lvl19, men rogue er en veldig bra pvp klasse.

En jeg møtte sa at rogue skulle bli mye bedre når den kom opp i lvl.

Men pve fikser jeg veldig greit, folk i partys har sakt nice jumping moves og slikt, men i pvp ler alle i crossroads av meg... :p

Men jeg er glad jeg er ud, hvis ikke så hadde jeg hata Fear :)

Noen tips til en desperat duell stakkar?

Videoannonse
Annonse
Gjest member-60584

når du bruker backstab så gjør du noe feil allerede...

rogues skal ha et våpen med mye dmg. ikke DPS, men dmg. det våpenet skal du har i main hand.(pref. sword, mace)

i off hand skal du ha et våpen med mye DPS, bør helst være raskt.(pref. dagger)

hvorfor? et stikkord: sinister strike.

sinister strike eliminerer tregheten på det våpenet med mye dmg. dvs høy overall DPS.

slik jeg gjør det da...

Sette på den anitfear greia til ud, kamten starter.

Springer mot han, Gouge - backstab - et par Sinister Strike - Eviscerate

Det er greit han er halvdød...så taper jeg meg, mister alt og taper :cry:

Jeg har ikke vanish enda og purpledonkey, man tar jo en Gouge før backstab for å støne dei, så kan man i gå bak :)

når du bruker backstab så gjør du noe feil allerede...

rogues skal ha et våpen med mye dmg. ikke DPS, men dmg. det våpenet skal du har i main hand.(pref. sword, mace)

i off hand skal du ha et våpen med mye DPS, bør helst være raskt.(pref. dagger)

hvorfor? et stikkord: sinister strike.

sinister strike eliminerer tregheten på det våpenet med mye dmg. dvs høy overall DPS.

Jeg har dagger i main for å bruke rogue skilla og sword i offhand...

Er det heilt feil?

Orker ikke maset med makroer, så jeg går heller bare med 2 Daggers, prøver å lete litt rundt etter daggers med høy skade, funnet en kjekk en nå, 14-29 skade på level 17 Rogue med Mainhand dagger er da ikke så ille..

Fikk julet opp en Shaman i PvP i Crossroads tidligere idag og, han var level 16 og jeg 17, startet kampen med å Gouge han med en gang faktisk, dermed gi han en liten Sinister Strike crit (Flaks), og deretter pøse på med 2 Sinister Strike til, etter denne runden var han temmelig halvferdig, han hadde heller ikke fått satt ut noen totems, tror han ble helt satt ut stakkar.. Avsluttet det hele med en Eviscerate på 4-combo, alltid det.

Mot mobs pleier jeg forsåvidt å bruke noe ala den taktikken, eneste som er annerledes er at jeg starter i Stealth og gjør en backstab, deretter 3 Sinister Strike, Gouge og til slutt (Når akkurat nok energi er spart) avslutte med en fin liten Eviscerate 5 combo :love:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...